Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Prepaid leeggeplunderd .

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden een ringtone via het web proberen te downloaden. Sindsdien wordt mijn prepaid tegoed ongevraagd leeggeplunderd door "4060". Iedere keer als ik een ongevraagd sms van hen krijg wordt er € 1,50 van mijn tegoed afgehaald. iemand die ook die pratijken kent en weet hoe je er af moet komen.
Ik heb "4060 /ringtones "gegoogled maar ik heb totnutoe niks gevonden over hoe je ze kan blokkeren, wel dat anoniem is en er geen desk of telefoonnummer is .

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
http://www.opzeggen.nu/in...sk=view&id=651&Itemid=720

eerste hit google: term "opzeggen 4060 sms" 1 sec werk O-)

succes

Verwijderd

http://www.consumentenweb.nl/sms-diensten.php

Might help? ctrl/f even naar 4060 ;)

@ hierboven: 4060 + sms deed 't ook wel, maargoed. TS zat in iig in de goeiste richting.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 18:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ! Heb ik dom gegoogled .Ik ga er gelijk achteraan. En ik ga toch ook proberen uit te zoeken odit flessentrekkerij is.

Verwijderd

Waarschijnlijk staan in de algemene voorwaarden / disclaimer de kosten per SMS en hoevaak je een SMS per week kunt verwachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 18:18 ]

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:16:
Bedankt ! Heb ik dom gegoogled .Ik ga er gelijk achteraan. En ik ga toch ook proberen uit te zoeken odit flessentrekkerij is.
Nee, dit is geen flessentrekkerij, dit is "doorklikken" en Algemene voorwaarden accepteren zonder ze door te lezen...

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Heb hetzelfde eens meegemaakt met mijn broertje, toen hij elke week ongevraagd 2,50 (of nog meer) kwijt was aan een abbonement, terwijl hij daar ooit een enkele ringtone had besteld...Afmelden via SMS werkte niet, of werd in ieder geval foutief uitgelegd... 20 euro en een erg boze brief van mij later, heel correct een brief teruggehad met excuses en een bevestiging van de afmelding, daarna ook nooit meer ongevraagde SMS-jes gezien...

Ze kunnen best moeilijk doen wat dat betreft, misschien helpt het je wat ;)

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28
Ik vind het geweldig dat er nog steeds mensen zijn die zoiets doen :D
Echt: is daar nou echt nog niet genoeg van op TV enz. geweest?

UNOX: The worst operating system

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De meeste mensen die dit doen kijken veel TMF etc. en niet Nederland 1,2 en 3 waar ze veel waarschuwen (kassa, radar, e.a) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 08-01-2008 18:44 ]

☻/
/▌
/ \

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je vraag hoort eigenlijk in PSGG thuis, daarnaast is dit iets wat je zelf heel makkelijk had kunnen vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.