Toon posts:

Kan BIOS niet meer veranderen van XFX 7800GTX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vandaag was ik dus mijn grafischekaart aan het overclocken, XFX 7800GTX. Allemaal leuk en aardig enzo maar omdat ik in de bios wat te ver was gegaan dacht ik: Even nieuwe bios maken en dan zijn we zo weer terug, niet dus...

Ik gebruik Nvflash en NibiTor (Beide nieuwste versies). Flashen doe ik net zoals normaal het altijd wel lukte, heb namelijk wel een seerder mijn 7800GTX geflash met beide programma's en dat ging altijd goed!

Als ik dan nu probeer te flashen komt het: Mismatch 2x0EE20 (Iets in die richting)

Ik flash mbv een floppy en heb een andere floppy geprobeerd, 3 andere floppydrives en andere rom-bestanden (biosen)

Wie heeft goede raad voor mij?

Overigens draait de kaart nog steeds goed, perfect beeld als voorheen enzo.. Niets mis mee!

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 17:51 ]

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 19:53
Ik heb dit nooit gedaan maar aan je foutmelding te zien "Mismatch 2x0EE20" lijkt het alsof je probeert te flashen met de verkeerde bios versie

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat ik doe is A:/Nvflash.exe --save 7800GTX.ROM - Dan staat er die rom op me floppy, die rom open ik met nibitor, doe de coresnelheid verlagen en overschrijf hem hem weer. - Daarna A:/Nvfflash.exe --compare 7800GTX.ROM en dan zou het gebeurd moeten zijn toch?

Verwijderd

Topicstarter
Is inmiddels opgelost, je moet gewoon de command:

A:/Nvflash -5 -6 file.rom invoeren, dan forceer je het veilig