In mijn vaders oude Nokia 6230i heeft hij zijn telefoonboek in het telefoongeheugen zitten, niet op de SIM-kaart. Hij heeft sinds vandaag een HTC P4350 smartphone, maar wil nu al zijn contacten overzetten. Dit kan, voorzover ik nu weet, alleen één voor één handmatig.
Wat ik heb:
-een bluetooth verbinding tussen de apparaten
Wat ik heb geprobeerd:
Een vierde optie is via de PC, maar ik heb hier geen PC met Bluetooth of IR en ook geen datakabel voor de Nokia...
Wie heeft hier ook eens mee te maken gehad en hoe heb je dit opgelost? Alle hulp is welkom!
Wat ik heb:
-een bluetooth verbinding tussen de apparaten
Wat ik heb geprobeerd:
- Telefoonnummers -> simkaart op de Nokia (geen optie voor in menu kunnen vinden), omvervolgens de telefoonnummers van de SIM kaart te halen in de HTC. werkt nog niet
- Telefoonnummers cq contacten gezocht op het geheugenkaartje van de Nokia, via een bluetooth verbinding en de browser van de HTC. De verbinding heb ik, ik kan alle foto's etc zien, maar de contactpersonen staan in het telefoongeheugen en niet op de geheugenkaart. Hier heb ik dus nog niets aan.werkt dus niet
- Een visitekaartje verzenden vanaf de Nokia, via Bluetooth. Dit werkt, maar duurt ontzettend lang omdat je eerst het contact moet openen en vervolgens moet kiezen voor verzending via Bluetooth.werkt nu heel traag
Een vierde optie is via de PC, maar ik heb hier geen PC met Bluetooth of IR en ook geen datakabel voor de Nokia...
Wie heeft hier ook eens mee te maken gehad en hoe heb je dit opgelost? Alle hulp is welkom!