Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik heb iets vaags gezien bij mijn windows installatie, wanneer ik diavoostelling afspeel met windows galerie, krijg ik geen menubalk ( volgende, vorige, thema's etc) wanneer ik met mijn muis naar beneden schijf.

het gaat om een vista ultimate 64 bits

mijn laagste score voor de hardware is 4.1 dus ligt niet aan de hardware dat windows galerie op standaard modus springt.

ik hoop dat iemand me kan helpen om het balkje tog tevoorschijn te krijgen.die thema's enz waren tog wel leuk..
alvast bedankt

de groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat dit topic beter tot z'n recht komt in Windows Clients ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
okej bedankt, ik zat al te rotzooien met waar en hoe met die topic
ik ben nieuw.
hoe sluit ik een topic dat ik geopend heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Niet, dat kunnen alleen de moderators. Laten we dus maar gewoon hier doorgaan ;)
Trouwens welkom! Misschien wil je tzt gewoon een beetje meelezen om te zien hoe het er hier aan toe gaat - en dan evt met anderen meedenken.

Ik ken die diavoorstelling niet, wat hoort er te gebeuren? Open deur is dat je even alle updates etc wilt binnenhalen van Windows. En check of je beeld niet 'onder' je fysieke beeld doorloopt en dus de muis niet onderaan komt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje wel..ik heb altijd hier een beetje rondgekeken voor andere dingen, maar was nog geen geregistreerd gebruiker..
ik heb alle updates binnen gehaald. en wat ik bedoel met diavoorstelling is dat ik foto's in een diavoorstelling afspeel. bij map afbeeldingen bijvoorbeeld. en mijn beeld is correct. hij loopt niet verder door. ik heb net windows live fotogalerie geinstalleerd..en daar heb ik het probleem niet. ik zit nu dus eigelijk met geintegreerde fotogalerie en windows live foto galerie.
maar heb nu dus met windows live fotogalerie het probleem opgelost. daar heb ik wel de thema's etc.