Toon posts:

Online Document storage

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een forum, maar deze wordt niet door mij gehost. Ik wil hier graag documenten in kwijt (word documenten bijvoorbeeld, maar nog liever pdf) en ik zoek eigenlijk een online service net als photobucket, maar dan voor documenten, zodat ik dus naar documenten kan linken en in een post kan embedden.

Nu zijn er wel dingen als rapidshare en putfile, maar dan kan ik documenten niet embedden in een post.

Weet iemand toevallig een dergelijke service?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wow, en dat forum heeft geen mogelijkheid tot direct uploaden van files? Wat heb je zelf al gevonden aan online storage? Had je al nagedacht dat inline documents eisen stellen aan de clients/bezoekers?

Ik snap je vraagstelling niet en zonder aanvullende technische info van je forum, kunnen we ook geen oplossing/alternatief aandragen.

[ Voor 50% gewijzigd door MAX3400 op 08-01-2008 14:31 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is een gratis forum, en bijlagen worden niet ondersteund.

Ik weet niet of je photobucket kent, maar daarbij krijg je een link naar het plaatje dat je upload, zodat je het daarna kan gebruiken waar je wilt. Ik zou dus een directie link willen naar een door mij geupload document of pdf zodat ik die in een swf object, of iFrame kan embedden in een forumpost.
Had je al nagedacht dat inline documents eisen stellen aan de clients/bezoekers?
Ja, maar dat maakt niet uit. Documenten die geconverteerd zijn naar HTML werken ook niet super, maar het forum accepteert wel objecten en embedden. Het lijkt me alleen dat zo'n service gewoon niet bestaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden.
Openomy.com doet wat ik wil en geeft een directe link naar het bestand.
Scribd.com doet het nog beter, deze service converteerd het opgegeven bestand naar een flash object.

Met de term "online file sharing" heb ik het gevonden.
Topic kan op slot :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 18:39 ]