Okay, rare topic titel, raar probleem. Tenminste voor mij en die man van de helpdesk van XS4ALL.
Het gaat om het volgende. Ik ging vandaag een website voor mijn klant online zetten op zijn domein www.dewintertuin.nl. De site word gehost door XS4ALL en maakt gebruik van een aparte HTTP server en een losse MySQL server.
Als ik lokaal naar de website ga krijg ik de volgende MySQL error:
Bij voorbaat dank!
Het gaat om het volgende. Ik ging vandaag een website voor mijn klant online zetten op zijn domein www.dewintertuin.nl. De site word gehost door XS4ALL en maakt gebruik van een aparte HTTP server en een losse MySQL server.
Als ik lokaal naar de website ga krijg ik de volgende MySQL error:
Maar één ieder die ik het vraag in mijn omgeving krijgt gewoon de website correct te zien. Probeer ik het op een andere computer, krijg ik het zelfde verhaal. Kortom het gaat ergens fout in mijn netwerk hier of met de internetverbinding... maar voordat ik uren met KPN aan de telefoon gaat hangen, heeft iemand hier enig idee wat het probleem kan zijn? Hoe kan ik, als externe, nou de verbinding tussen de twee servers verstoren. Ik sta voor een raadsel, maar misschien heeft iemand hier ideeën?2005
Unknown MySQL server host 'wintert1.mysqlservers.xs4all.nl' (1)
veroorzaakt door de query
SELECT tIntro, iNewsID, tPicture FROM wint_News ORDER BY dtAdded DESC LIMIT 0,1
Bij voorbaat dank!