Epson DX 8450 wordt niet herkend door Vista 64bit

Pagina: 1
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem met de epson printer.

Een week geleden gebruikte ik nog een windows XP pentium 4 computer, die ik nu vervangen heb
door een Windows vista 64bit dual core E6750.

Als ik de printer wil instaleren moet ik eerst de software er in stoppen. dan loop ik de procedure af tot dat de easy instal software aangeeft dat ik de printer moet aansluiten via de usb op mijn computer.
ik stop de usb kabel in de computer, en vista zegt in een popup (apparaat wordt niet herkend) en de software vind hem dus niet. hierdoor blijft hij zoeken totdat de software het opgeeft en zo kan de instalatie niet worden voltooid.

andere apparaten werken wel in die usb poorten.

weet iemand hier een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle drivers er op zitten maar dat maakt geen verschil...

de printer doet het af en toe.. soms vind ie hem, maar als ik hem opnieuw opstart herkend hij hem niet meer... dus het lijkt mij aan vista te liggen... update/suggestie iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is je printer/software wel compatible met (64b) Vista? Anders houdt het gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
heb je de laaste vista 64bit drivers gebruikt of de standaard drivers van de cd?

www.bigclan.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reflexie

Ik heb nu EXACT hetzelfde probleem aan de hand met een nieuwe DX4450 i.c.m. een nieuwe machine met Vista Ultimate 32-bit. :(

Ben al een paar dagen in kontakt met Epson, tot op heden zonder resultaat.

Ben jij al wat verder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

In principe zijn voor zover ik weet alle recente Epsons Vista compatible, en op de website zijn drivers beschikbaar (die zijn overigens 9,38 MBps :') ). Die zouden trouwens ook gewoon op CD meegeleverd moeten worden.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcieking schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:41:
In principe zijn voor zover ik weet alle recente Epsons Vista compatible, en op de website zijn drivers beschikbaar (die zijn overigens 9,38 MBps :') ). Die zouden trouwens ook gewoon op CD meegeleverd moeten worden.
-Volgens Epson zou het idd compatible moeten zijn
-Ook de drivers van de website geprobeerd idd (het is trouwens geen aparte Vista-driver, maar een die voor zowel Vista als XP zou moeten werken)
-Drivers worden idd ook op CD meegeleverd

Klein probleempje : het werkt "gewoon" niet 8)7 en wel precies volgens dezelfde procedure als hier in de openingspost beschreven :'(

Epson lijkt wel bereidwillig om mee te denken, zeggen dat ze er ook nog over nadenken :O , maar zijn helaas wel belabberd bereikbaar ("servicetijden") .
Pagina: 1