Printer print dubbelzijdig uit Acrobat, niét uit Indesign

Pagina: 1
Acties:
  • 482 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-01 18:22
Volgens mij wordt dit probleem nóóit opgelost (hoopvolle start 8)7 ) maar wie weet herkent iemand dit probleem..

Probleem: Printer print wél dubbelzijdig uit Acrobat, niét uit Indesign/Illustrator/Photoshop. Als ik dubbelzijdig aangeef, komt het er enkelzijdig uit (op 2 velletjes)
Printer/drivers: Canon iR C4580, PS3 driver van de Canon site (PCL driver geeft geen mooi resultaat)

Al geprobeerd: Alle drivers van de Canon site (allen hetzelfde resultaat), printen op een andere printer (een simpele Canon, daarop lukt het wel, ligt dus niet aan InDesign), overal waar ik kon de standaardinstellingen op double sided (duplex) gezet, de fora doorgelopen op canon, google en tweakers. Helaas nog geen passend antwoord :'(
Ik krijg het wél voor elkaar als ik bij de print properties, bij het 'page setup' tabblad, de 'output' op 'edit and preview' zet. Hierdoor verschijnt er een Canon 'tussenprogramma', waarin ik dubbelzijdig zie staan, en als ik daarin op print druk komt hij er wél dubbelzijdig uit. Echter, het lijkt dan alsof hij een PCL driver gebruikt, gezien de kleuren er dan niet uitzien (veels te donker, 600 dpi).
Deze omweg vind ik geen probleem om te gebruiken, als deze de PS3 driver zou gebruiken.

Mocht iemand meer info nodig hebben om iets te kunnen zeggen, post gerust, ik probeer zsm te antwoorden :) Alvast ontzettend bedankt voor de informatie!

[ Voor 3% gewijzigd door SnoF op 08-01-2008 10:38 ]