Toon posts:

[iSync] Nokia 6300

Pagina: 1
Acties:
  • 2.801 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De Nokia 6300 is standaard niet compatible met iSync. Na het downloaden en installeren van deze plugin kan iSync wel synchroniseren met de Nokia 6300.

Het gaat mij eigenlijk alleen maar om een synchronisatie van mijn agenda-items. Standaard worden zowel de agenda-items als de contacten gesynchroniseerd, ik heb geen mogelijkheid gevonden om alleen de agenda-items te synchroniseren. Weet iemand hier of dat mogelijk is en zo ja, hoe?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt in iSync zelf aangeven welke gegevens er moeten worden gesynchroniseerd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag in iSync alleen de combinatie van contacts + agenda-items staan, kan deze dus niet apart van elkaar aangeven. Dat is ook meteen mijn probleem

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het ziet er dus niet uit zoals op deze screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia-asia.com/EUROPE_NOKIA_COM_3/Get_Support/Software/Mac_Support/pics/isync2_small.png

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank, ik heb bovenstaand scherm nu ook gevonden wanneer ik bij de eigenschappen van de telefoon keek. Dat had ik gisteravond nog niet gedaan! Problem solved!

Verwijderd

Met die opties kan je overigens best leuke dingen doen.

Ik heb twee telefoons; 1 prive en 1 zakelijke. iSync staat nu zo ingesteld dat zakelijke contacts op de zakelijke telefoon worden gesynchroniseerd en prive contacten op m'n eigen, door middel van groepen in address book. Qua agenda's synct de zakelijke telefoon alleen de zakelijke agenda en m'n eigen telefoon synct beide.

Ik heb ditzelfde geprobeerd voor elkaar te krijgen onder windows, op m'n werk laptop. PC sync van nokia er op, PC suite van ericsson erop, outlook erop... en toen begon de ellende. Ruzie om wie er mag bluetoothen, ruzie om contacts in outlook, beperkte synchronisatieopties (alles of niets)...

Het is een beetje een ondergewaardeerde combinatie in OSX, maar apple verdient toch wel een pluim voor de combinatie iSync/iCal/Address book ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:15:
Met die opties kan je overigens best leuke dingen doen.

Ik heb twee telefoons; 1 prive en 1 zakelijke. iSync staat nu zo ingesteld dat zakelijke contacts op de zakelijke telefoon worden gesynchroniseerd en prive contacten op m'n eigen, door middel van groepen in address book. Qua agenda's synct de zakelijke telefoon alleen de zakelijke agenda en m'n eigen telefoon synct beide.

Ik heb ditzelfde geprobeerd voor elkaar te krijgen onder windows, op m'n werk laptop. PC sync van nokia er op, PC suite van ericsson erop, outlook erop... en toen begon de ellende. Ruzie om wie er mag bluetoothen, ruzie om contacts in outlook, beperkte synchronisatieopties (alles of niets)...

Het is een beetje een ondergewaardeerde combinatie in OSX, maar apple verdient toch wel een pluim voor de combinatie iSync/iCal/Address book ...
Alleen jammer dat normaal syncen tussen iCal en GoogleCalendar niet mogelijk is. Wel mooi topic, dacht dat syncen met mijn 6300 niet mogelijk was. Dank!

• Plato
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-02 23:42
Dit forum lijkt mij het meest geschikt voor de ze vraag.

Ik gebruik deze plugin om mijn Nokia 6300 met ISync te synchroniseren met mijn mac adresboek. Opzich werkt dit goed, behalve wanneer ik een contact op mijn mac verwijder. Als ik vervolgens iSync run dan geeft mijn telefoon aan dat hij deze verwijdering wel ontvangen heeft maar geeft aan dat hij deze niet verwerkt ("verwijderd:0, overgeslagen:1")

Het lastige hiervan is dat je je adresboek niet op je computer kan wijzigen, omdat deze wijzigingen niet doorgevoerd worden op je telefoon.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• Harm
  • Niet online
Nee, dat weet ik zo 1-2-3 niet. Heb je al geprobeerd om via iSync het aangesloten apparaat te resetten. Op die manier worden je settings op de telefoon weer opnieuw ingeladen vanuit het adresboek en je kalender.

• Plato
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-02 23:42
ja, heb ik meerdere keren gedaan, maar dit heeft niet geholpen.
Pagina: 1