Toon posts:

Indentiteit simpel geluidskaartje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een heel simpel geluidskaartje gehad, terwijl ik aan het sparen ben voor een duurder kaartje, wil ik deze toch ff aan de praat krijgen aangezien me oude het nie meer doet :(

Het pci kaartje is bijna driehoekig alleen zit er nog een rechthoekje aan het eind. heb helaas geen foto'tje :(

Er zit wel een fortemedia fm801-AS chip op. Tis maar een simpel kaartje met 3 jackingangen (mic in, line in, audio out) achterop. Iemand enig idee, welke het is of url van de drivers?
alvast bedankt *D

Verwijderd

is volgens mij een fortemedia kaartje
www.fortemedia.com voor drivers

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het meedenken,

ik was al op deze site geweest, alleen nu blijkt dat ze daar geen drivers meer online hebben staan, omdat ze de chip leveren aan verschillende OEM'S :(

nu wil ik dus eigenlijk weten, of iemand toevallig deze kaart ooit in de doos van zo'n OEM heeft gezien zodat ik daar een driver vandaan kan halen.:)

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij nog verder helpen?
tnx! *D

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ensoniq had ook driehoekige kaartjes, maar volgens mij hebben die altijd al eigen chipsets gebruikt, dus die zal het wel geen zijn dan.
(over nuttige replies gesproken)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan in elk geval is naar dat merk gaan kijken, en anders weet ik dat die het iig niet is :)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:21
Sonic Impact S70 of S90 misschien??

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

ehhh anders mail je me even v.candea@chello.nl
dan kan ik je terugmailen met de drivers die ik bij de kaart kreeg ( geen garantie dat het exact de juiste zijn !

• Bertrik
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2023
Staat er ergens op die kaart een FCC ID? Zo ja, vul die dan in bij
http://www.fcc.gov/oet/fccid/

Verwijderd

Topicstarter
Tnx het bericht hierboven was het antwoord :)
het was een atrend :)
bedankt voor alle hulp, het kaartje functioneerd goed. Ik was een tijdje offline om een nieuw systeem werkend te krijgen *D
Pagina: 1