Ik heb hier thuis een ClarkConnect 4.1 servertje draaien met daarop Samba, daarop zijn verschillende gebruikers aangemaakt met ieder hun eigen share. Zowel vanaf het internet als LAN benaderbaar.
Wanneer ik probeer de netwerkdrives te mappen gaat het 1 keer goed en daarna krijg ik deze melding wanneer ik NET USE probeer te gebruiken.
net use z: \\GATEWAY\tvs ******** /USER:tvs /persistent:yes
De drive word netjes gemapped
net use y: \\GATEWAY\mvs ******** /USER:mvs /persistent:yes
Multiple connections to a server or shared resource by the same user, using more
than one user name, are not allowed. Disconnect all previous connections to the
server or shared resource and try again..
Ik ben op dat moment dus aan het proberen voor iedere user op de server, op mijn pc een netwerk drive te maken. Zodat ik makkelijk de files kan plaatsen verwijderen etc etc. Heb het al geprobeerd via NET USE en via de wizard onder deze computer (rechtsklik). In alle gevallen krijg ik het niet voor elkaar meer dan 1 drive te mappen. Is hier een workaround voor, google en de search gaven mij geen uitkomst, maar daarbij moet ik wel bekennen dat ik geen meester van de search ben
.
Wanneer ik probeer de netwerkdrives te mappen gaat het 1 keer goed en daarna krijg ik deze melding wanneer ik NET USE probeer te gebruiken.
net use z: \\GATEWAY\tvs ******** /USER:tvs /persistent:yes
De drive word netjes gemapped
net use y: \\GATEWAY\mvs ******** /USER:mvs /persistent:yes
Multiple connections to a server or shared resource by the same user, using more
than one user name, are not allowed. Disconnect all previous connections to the
server or shared resource and try again..
Ik ben op dat moment dus aan het proberen voor iedere user op de server, op mijn pc een netwerk drive te maken. Zodat ik makkelijk de files kan plaatsen verwijderen etc etc. Heb het al geprobeerd via NET USE en via de wizard onder deze computer (rechtsklik). In alle gevallen krijg ik het niet voor elkaar meer dan 1 drive te mappen. Is hier een workaround voor, google en de search gaven mij geen uitkomst, maar daarbij moet ik wel bekennen dat ik geen meester van de search ben