Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:35
Beste Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem. Steeds vaker kunnen meerdere mensen een bepaald PDF bestand niet openen, men krijgt dan de volgende melding:
Het zijn PDF bestanden die wij zelf maken met onze HP Multifuncionals en ook PDF’s die we van klanten krijgen.

Extra info:
Windows XP SP2 + alle updates
Office 2003 + alle updates
Acrobat Reader 8.0 + alle updates

Ik dacht eerst dat het aan Acrobat Reader 8.0 lag, maar andere PDF bestanden kan ik wel gewoon openen. Ik heb echt werkelijk geen idee meer waar ik moet zoeken.

Iemand die dit eerder heeft gezien of eventueel weet in welke richting ik moet zoeken?
Kan het eventueel met het aantal pagina’s te maken hebben? Het aantal pagina’s dat wordt ingescand?

Uiteraard heb ik al op google gezocht op de melding in het NL en EN maar helaas…..

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Pedr0 op 20-01-2010 21:55 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje in het wilde weg:

(1) Kan je die PDFbestanden ook openen met een andere reader? bv. Foxit Reader kan je eens proberen.

(2) Als je je PDF hebt gemaakt, probeer er dan eens voor kiezen het op te slaan als een oudere versie (zoals je dat kan met Office, Autocad,.. bestanden).

You never know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:35
1) Werkt ook niet...

2) Kan ik niet testen omdat dit geheel automatisch gedaan wordt door de HP Printer.

Ik weet het echt niet meer........

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Printerdrivers eens herinstalleren,

mss helpt deze site je verder: http://www.pdf-repair.com/