We Are Borg schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:35:
[...]
Je probeert nu je punt te maken met een vergelijking die totaal niet op gaat. Lees de voorwaarden (licentie

) van T.net er maar eens op na: jij hebt niet meer zoveel rechten over de content als jij het hier post.
De t.net algemeende voorwaarde zijn tussen T.net en mij, en geven t.net rechten om de site (enzo) goed te draaien. t.net heeft copyricht genomen hiervoor. echer er staat ook:
2. Het lid is verantwoordelijk voor de inhoud van de door middel van de aan zijn/haar nickname en wachtwoord gekoppelde account geplaatste berichten.
Bij die verantwoording horen ook de rechten en plichten. in andere artikelen is geregeld dat t.net berichten mag opslaan en serveren, maar copyright van alles wat je op t.net openbaar maakt blijft echt gewoon bij de poster. Dus als ik voorwaarden leg om mij te mogen quoten is dat een regeling tssen de quoter en mij, niet t.net
Ik weet niet waar jij in de algemene voorwaarden het recht vandaan haalt me te quoten. (niet dat ik daar dus boos over ben

, maar de voorwaarde dat je er een smilie bij moet zetten als me me quote is nog niet met argumenten onderuit gehaald)
Een software licentie is echt niet heel veel verschillend. De software licentie bestaat door de voorwaarde dat je niets mag copieren, tenzij de rechthebbende daar toestemming voor geeft. Deze doet dat onder voorwaarden. die voorwarden is de licentie. Er zitten uiteraard grenzen die je in een click-though licentie kunt zetten(als je wilt dat ze standhouden)
[
Voor 3% gewijzigd door
leuk_he op 08-01-2008 18:13
]