fan aan sluiting probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• cybermuis
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09-2025
hallo ik heb ook een probleem met een fan ik heb een compaq 5676 lange tijt niet gebruikt
maar de fan (drie draden) zat er los in en ik weet nu niet meer hoe en waar hij aan gesloten zat

dus zouw iemand even willen kijken of hij of zij een compaq heeft en dan even wilt kijken hoe de fan vast zit er waar op het moederbord en daar ook een foto of een tekenig van mkken en dat ook graag de vorghorde opschrijven van de draden
of een manier dat computer denkt dat er een fan op zit

het stekertje van de fan is weg wat die heb ik een keerlosgehaalt om in een anderecomputer te bouwen.

ik heb al geprobeert:

met van die brugetje (jumper) op de plek waar ik denk dat hij aangesloten moet worden

ik heb geprobeert met de bios maar daar kan ik niet eens inkommen met geen een toets(f1f2f3,del.esc enz)

ik heb de draden van de fan overal geprobeert

de fan werkt zelf nog wel

weet iemand een manier
groeten cyber

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
cybermuis schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:07:
met van die brugetje (ik weet de naam even niet meer) op de plek waar ik denk dat hij aangesloten moet worden
Het eerste noemen we een jumper, het tweede noemen we kortstluiting. :>

{signature}

• cybermuis
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09-2025
klopt behalve je kort sluiting ik heb het geprobeert waar ik dagt dat het moest

en weet je een manier om het optelosen???/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo te zien heb je ook een probleem met je toetsenbord, want er komt niets leesbaars uit...

Edit:
En lees deze sluitmessage eens goed mbt de inhoud:
Cybermuis: Ten eerste is het niet practisch om voor zoiets een 4-jaar oud topic te gebruiken. Ten tweede wil je een spellingscontrole-iets over je posts heenhalen; zoals je nu schrijft is het geen sjoege en gaan mensen zich er groen en geel aan ergeren. Ten derde hebben we hier een edit-knopje; het is niet nodig om twee keer achter elkaar hetzelfde te posten.

Slotje; als je er na goed gezocht en zelf nagedacht te hebben nog niet uitkomt, kan je een nieuw topic starten.
Sprite_tm in "Fan aansluiting probleem"

Doe dat eens

[ Voor 107% gewijzigd door dion_b op 08-01-2008 11:40 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.