Toon posts:

[iTunes] rating van album verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In iTunes heb ik in albumweergave een album een rating gegeven. De nummers van het album nemen die rating dan automatisch over (met witte ipv de normale zwarte sterren). Het lukt me maar niet om de albumrating weg te krijgen..
Alle nummers selecteren en dan "Beoordeling -> Geen" kiezen werkt niet..

De oplossing is vast simpel, maar ik heb het niet kunnen vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 10:08
Hoi,
Klik met je muis op de sterretjes, en sleep je muis naar rechts (terwijl je dus je linkermuisknop ingedrukt hebt :) )

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raween schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:54:
Hoi,
Klik met je muis op de sterretjes, en sleep je muis naar rechts (terwijl je dus je linkermuisknop ingedrukt hebt :) )

succes :)
Geniaal _/-\o_

Bedankt, dat was de oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 20:58
Dankzij dit oude draadje ben ik er achter waar het vreemde verschijnsel vandaan komt van de witte sterretjes.

Hoe ik het voor elkaar kreeg weet ik nog niet, maar plotseling had ik een waanzinnig lange favorieten lijst (normaal alleen de hoger dan 3 sterren).

Plotseling hadden een heleboel nummers 4 witte sterren gekregen, die inderdaad niet zijn weg te krijgen door beoordeling "geen" te kiezen. Ik heb alles teruggezet naar 2 sterren, maar als je daarna weer "geen" selecteert zijn de 4 witte sterren weer terug. Irritant. Geen zin om alles met de muis te gaan terugslepen dus ik laat ze nu wel op 2 staan...

Wel een eigenaardig verschijnsel hoor, meer mensen die wel eens zoiets beleefd hebben? :?