Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
Ik krijg bij bepaalde mappen van bijvoorbeeld dvd en muziek, wanneer ik ze wil verwijderen een bericht dat ik niet de machtiging heb om dit te mogen verwijderen.

Dit probleem had ik wel eerder en dan was het even rebooten en toen viel het wel te verwijderen. (dit was in xp)

Vista is gewoon geinstalleerd voor 1 gebruiker en dat ben ik, ik heb dezelfde machtigingen als de Admin, dus erg vaag dat ik dan nog zelfs bepaalde dingen niet mag.

Zover ik weet heb geen onnodige programma's open, dat hou ik regelmatig bij.

Waar zou het aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zijn er geen andere progs die mogelijk de files nog in gebruik kunnen houden. Je zou eens kunnen kijken met wholockme, dat werkt in ieder geval onder 2000 en XP prima, maar voor vista weet ik niet zeker, dus dat moet je even proberen.
Het is een klein en handig progje dat vertelt welk process de file in gebruik heeft (en kan het ding ook gelijk killen mocht het nodig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
bedankt, klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Bwah, je kan ook [url=http://killbox.net/]KillBox downloaden, werkt met Vista en werkt prima.
En nog een alternatief: The Unlocker

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
wholockme is idd niet voor Vistal, maar ik kwam al snel bij Unlocker

die kon het ook niet voor mij doen, maar door gewoon eerst in de map te gaan kijken en alle bestanden 1 voor 1 ging verwijderen , lukte het wel

vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al geprobeerd om hem te verwijderen onder Veilige modus, en misschien veilige modus zonder internet verbinding.

* Hier kom je door F8 te drukken direct bij het aanzetten van de pc.*
Pagina: 1