Toon posts:

moederbord abit

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een abit BH6 moederbord met een bios van 8-1999......maar nu heb ik gelezen dat er een nieuwe bios uit is maar kan ik deze op een makkelijke manier toepassen? om dat ik van plan ben om een snellere p3 te gaan kopen nu heb ik p3 450 [100mhz] maar een 750/of 850 is een goede keuze denkt ik!?
of is dat alleen verstandig als je er veel verstand van hebt om een een bios opdate te gaan toepassen gaarne u reactie m.v.g jan

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 15:44

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Bios Flashen is erg te doen, maar is niet zonder risico's helaas.
trouwens 1 post is wel genoeg hoor :(

voor meer info moet je hier ff kijken. Klik op de BH en lees alles goed! Je hebt dus een aantal files nodig, en een bootdisk. Maar gewoon lezen wat er staat, en de juiste file downloaden. Ik doe het regelmatig, en gaat goed :)

Gewoon alles lezen wat er staat, en dan gaat het goed. Let Op het kan fout gaan, kies daarom ook altijd ervoor om een backup te maken

Meer vragen kan je ook via ICQ stellen
31199265

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Inderdaad: goed alles lezen. Proberen, en hopen dat de spanning niet wegvalt van het net. :)