Nero CoverDesigner

Pagina: 1
Acties:

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
ik heb het volgende probleem..

als ik mbv Nero CoverDesigner, op de cd zelf tekst wil zetten, ik ik leg er een vel normaal A4 in, dan print de printer (HP F380), op de juiste gedeeltes de tekst

Doe ik vervolgens een vel "Easy Computing" erin (dat is papier waar van die plakdingen op zit zodat je dat papier op je cd kan plakken)

dan printer hij me wel op dat papier, maar op een totaal andere plek!? , leg ik daarna weer met zelfde instellingen een vel A4 erin, print hij WEL waar hij zou moeten printen...

in de manual stond al dat ik moest zeggen dat het "HP premium"papier betreft maar ook dit mag niet baten.

heb zelfs de drivers van HP er maar opgezet (standaard werkt de printer al in vista) ook dit helpt niets..

nu heb ik 1 ding gevonden... op de kaft staat, dat de printer instellingen op 720DPI moeten worden gezet, maar de printer print maar op 600DPI, (hij kan wel hoger maar dan wordt het 1200), enig id hoe ik de printer kan forceren oid om op 720DPI te gaan printen?

of natuurlijk een ander programa als alternatief, al wil het eigenlijk natuurlijk met die van nero doen.
(op normaal A4 werkt het immers maar jah dat is normaal papier en daar heb ik dan niets aan,,,)

het easy computing papier is max afrukbaar op 1440DPI, zowel inkt als laser.

dus... suggesties?