Toon posts:

Klacht over sluiten topic en over moderator hlpdsk

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze ten eerste vind ik het zeer onredelijk dat de draad in LA over het sluiten van de kroeg gesloten is.

Het lijkt hier wel een soort dictatuur wel elke vorm van opstand de kop in wordt gedrukt en discussie onmogelijk is.

Ik heb het over:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/124828/6

Ten tweede wil ik mijn beklag doen over hlpdsk als moderator. Hij heeft het enerzijds over de terreur weghouden in SG terwijl hij er zelf keihard aan meedoet.

De posts van zowel hlpdsk waar ik het over heb en mijn betogen daartegen zijn terug te vinden in deze draad:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/126839/2

Ik wil juist de kroeg terug en ik ben niet tegen dit soort onderwerpen, maar dat hij nu zelf meedoet aan dit soort onzin en mijn threads morgen sluit die van hetzelfde niveau zijn vind ik onzinnig.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:36

Jag

Ik denk dat je moet begrijpen dat sommige modjes al heel lang met de discussie bezig zijn, en daarom er een beetje genoeg van krijgen.
Ik kan het wel begrijpen (ik keur het niet goed/af, aangezien ik er niet genoeg vanaf weet).

Jag

Verwijderd

IK vind HlPdSk een goede moderator die zelden topics sluit zonder goede reden! En verder vind ik het terecht dat iedere moderator gewoon geen gezeur tolereert, dat vervuilt het forum alleen maar!

Verwijderd

Het is hier geen dictatuur. Het is hier trouwens ook geen democratie. Jij bent hier te gast, en als de regels van dit forum je niet zinnen ga je maar ergens anders naartoe.
Opstandig zijn veranderd niks aan het beleid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg niet dat hlpdsk topics sluit zonder geldige reden.

Ik zeg dat hij aan forumvervuiling doet terwijl hij daar zelf fel tegen is en het terreur noemt en zegt dat hij SG schoon zal houden.

Verwijderd

De lijn van wel of geen onzin is niet keihard. Ik ben 's avonds laat wat toleranter. Als de kinderkes 's op 1 oor liggen, en er veel minder troep gepost wordt, zit er wat meer rek in mijn moderatie. Dat zou je juist moeten kunnen waarderen, aangezien je zelf zegt het topic in kwestie leuk te vinden.

Maar nogmaals : als het je niet aanstaat begin je toch lekker je eigen forum.

Verwijderd

Topicstarter
Jij bent zelf degenen die zo strak is qua regelgeving. Maar je gaat wel voor jezelf redenen verzinnen voor uitzonderingen.

Terwijl je de hele dag loopt dat je bezig bent met het beleid te voeren. En dat je die terreur aan gaat pakken.

Beleid is beleid, ook s'avonds. Dat is nou eenmaal wat de eigenaren willen. Zeker zolang er niets over uitzonderingen in de FAQ staat.

En als het je niet aanstaat begin je toch lekker je eigen forum.

Verwijderd

Vervelend hé .. niet je zin krijgen. Ik ga niet meer verder op je in, want je hebt echt een gigantische plank voor je kop.

Verder gezeur van je waar het niet thuishoort gaat ook per direct richting dev/null.

Goedenavond.

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:32
>>> Vervelend hé .. niet je zin krijgen. Ik ga niet meer verder op je in, want je hebt echt een gigantische plank voor je kop.<<<

Hmmm ik kom hier voor de eerste keer het klinkt echt gezelleg .
Begin alfast maar over mijn spelvouten te klagen lijkt mij een goed begin ?

}:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kan een andere mod deze op slot gooien? Ik vind het vervelend om te zien hoe gastheren worden lastiggevallen. En dat nog wel in hun eigen huis.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds wanneer valt klagen onder lastig vallen?

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Heb in 3 draadjes over de kroeg iets gepost in SG in LA en in DPC, er is er nog maar eentje open, die in DPC.
En in die van LA zie ik mijn reply geeneens:?
Tekenend ?

En ben in de 18 jaar serviceverlening wel groffer gebekte klanten tegengekomen.
Dus daar raak ik niet echt van onder de indruk, integendeel zelfs.
Zou het wel prettiger vinden als iig de Administrators en Moderators een iets vriendelijkere zinsopbouw zouden gebruiken.

Leest wat prettiger :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 15 februari 2001 01:53 schreef HlpDsK het volgende:
Het is hier geen dictatuur. Het is hier trouwens ook geen democratie. Jij bent hier te gast, en als de regels van dit forum je niet zinnen ga je maar ergens anders naartoe.
Dat is wel erg makkelijk geredeneerd... Geen dictatuur en geen democratie? Wat is het dan wel? De persoonlijke zandbak van de adjes en modjes hier? Je mag zeggen wat je wilt, zolang het maar hetzelfde is als wat wij zeggen. Bevalt het je niet, hoef je niet weg te gaan... wij bannen je dan wel! Regels hebben we hier niet nodig, want voor ons (adjes/modjes) gelden ze toch niet, en anders kunnen jullie (users) er alleen maar over gaan liggen zeiken als wij (adjes/modjes) ze weer eens overtreden... We geven jullie geen regels waar jullie op terug kunnen vallen want dan is het moeilijker om jullie onderuit te halen...

Is het zoiets?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op donderdag 15 februari 2001 01:42 schreef Apoc2 het volgende:
Bij deze ten eerste vind ik het zeer onredelijk dat de draad in LA over het sluiten van de kroeg gesloten is.
Die draad had toch geen zin meer, die discussies (openhouden van OTF/kroeg) zijn al maanden aan de gang en daar heeft iedereen inmiddels wel kunnen zeggen wat ie ervan vond.

De modjes hebben een beslissing genomen om hem dicht te doen, vervolgens worden er 5 topics gestart om nog eens door te zeuren dat de kroeg dicht is.

En het zijn inmiddels allemaal dezelfde die het blijven zeggen, vaak alleen omdat ze voor de kroeg kwamen. Dus om daar nu nog weken over te blijven zeuren, dat heeft geen zin en je verpest de sfeer behoorlijk.

Die lui kunnen een ander forum opzoeken of hier gewoon blijven GoT en proberen zich normaal te gedragen en die beslissing te accepteren. Zelf roepen ze allemaal even hard dat ze het een naaistreek vinden van de lui die het in hun ogen verpest hebben, maar zelf zijn ze nu ook overal zodra ze de kans krijgen de sfeer aan het verzieken.
Het lijkt hier wel een soort dictatuur wel elke vorm van opstand de kop in wordt gedrukt en discussie onmogelijk is.
Nee hoor, maar sommige mensen schoppen zoveel mogelijk herrie en :r op ons omdat wij alles fout doen. En zelf verpesten ze de sfeer zeker niet met al dat gezeik |:(
Ten tweede wil ik mijn beklag doen over hlpdsk als moderator. Hij heeft het enerzijds over de terreur weghouden in SG terwijl hij er zelf keihard aan meedoet.
Dan mag je je post editten, want ik laat soms ook wel eens iets open wat minder serieus is en misschien beter dichtkon. Zolang iedereen het leuk vind en niet van kleuterniveau is kan het soms best een keer.

Dat doet elke moderator af en toe een keer, als we echt alles wat leuk is zouden sluiten dan zou het niet echt leuker worden hier...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Laten we het er op houden dat Hlpdsk een slechte dag had, en wat uit zijn humeur was.
Normaal is ie volgens mij niet zo.
(lekker 2de ruzie op valentijnsdag, nu apoc en Hlpdsk en daarnet Rick en CJ86) gaat gezellig worden zo.

Ik vind de stelling van HD ook niet helemaal jofel, als je het er niet mee eens bent ga je maar weg, ruzie beheren het, de gebruikers maken het forum.
Ik zou het juister vinden als er gezegd zou worden van: Voor de kroeg ga je maar naar Fok!forum.
Voor babe-pics is daar een eigen rubriek.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• BrammeS
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op donderdag 15 februari 2001 09:59 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dat is wel erg makkelijk geredeneerd... Geen dictatuur en geen democratie? Wat is het dan wel? De persoonlijke zandbak van de adjes en modjes hier? Je mag zeggen wat je wilt, zolang het maar hetzelfde is als wat wij zeggen. Bevalt het je niet, hoef je niet weg te gaan... wij bannen je dan wel! Regels hebben we hier niet nodig, want voor ons (adjes/modjes) gelden ze toch niet, en anders kunnen jullie (users) er alleen maar over gaan liggen zeiken als wij (adjes/modjes) ze weer eens overtreden... We geven jullie geen regels waar jullie op terug kunnen vallen want dan is het moeilijker om jullie onderuit te halen...

Is het zoiets?
En dat zeg je helemaal 100% goed. Die indruk krijg ik ook!

Advanced sheep-counting strategies

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50

Booster

Superuser

Om het kort te zeggen:
Apoc2 begint een aantal mensen de keel uit te hangen en dan heb ik het niet alleen over mezelf.

De kroeg is DICHT, blijft DICHT, hou erover OP. Ik zou bijna zeggen dat ze je een hoop moeite bespaard hebben door die topic(s) te sluiten die over de kroeg gingen.

En anders, kan er niet besloten worden dat bv hlpdsk geen threads van Apoc2 meer mod? en die threads aan een andere mod geeft?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

[..]

Dat is wel erg makkelijk geredeneerd... Geen dictatuur en geen democratie? Wat is het dan wel? [knip]
Een soort parlementaire democratie waar we in Nederland zo goed in zijn. Wij kiezen een Forum (partij). Daar zitten bewindslieden (adjes modjes). Beslissingen worden in het parlement genomen door adjes en modjes en daar hebben de kiezers geen _directe_ invloed meer op.

Voordeel is dat er een soort continu verkiezingen zijn.
:P

niet lullig bedoeld gewoon een metafoortje

edit:
bijdeweg: is dit nu erg offtopic? >:)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

huh? dit is geen overheid of zo? Dit is gewoon plain&Simpel een forum. Als de beheerder iets fout doet, dan merkt 'ie dat meestal wel in zijn bezoekers aantal. Zolang dat niet uit de hand loopt, dan kan de beheerder doen en laten wat 'ie wilt.

Aangezien de Beheerders met nogal harde hand de rotte peren verwijderen, kun je ze geen wanbeleid verwijten. 't is hun huis tenslotte.
't is niet best als eigenaren hun eigen beleid moeten verantwoorden.

* Delerium geeft eigenaren in principe gelijk, zolang de grens van het redelijke niet overschreden wordt.

Verwijderd

[..]

Is het zoiets?
Nee adjes en modjes mogen niet alles!
Ik heb me zojuist zelf nog een berisping gegeven omdat ik te blond was om in te zien dat oude spelletjes niet meteen inhouden dat je ze dan ook maar legaal mag downen... Dat was een stomme fout van me (ik liet de desbetreffende link staan omdat ik aannam dat ie legaal was) en heb mezelf dan ook berispt (als een ander modje of adje het niet doet, doe ik het zelf wel...)

Alleen de situatie is erg gespannen de laatste tijd, adjes en modjes lijken alles fout te doen ineens in de ogen van de users... Ik hoop dat de situatie zo snel mogenlijk beter wordt, want het wordt er zo niet beter op...

En niet alle leuke topics worden gesloten we zien ook weleens wat door de vingers, als het voor iedereen leuk is is het ok, als het voor de meesten bullshit is gaat het op slot...

Afentoe bekruipt me het gevoel dat wat je ook doet het toch niet goed is... zet je een slotje : ben je een saaie zeikerd, doe je leuk mee, dan wordt je aangesproken dat je je principes overtreed...
Denk eraan wij zijn ook mensen, en we hebben dezelfde gedragingen zoals de normale user... Modjes en adjes kunnen onmogenlijk perfect handelen, we proberen wel zo goed mogenlijk ons best te doen, maar als het fout gaan moeten we ook verantwoordelijkheid dragen... (Dit gaat dus niet alleen over dit topic maar is voor het hele forum van toepassing)

En voor de rest, ik vindt HlpDsK een goede mod, en dit zeg ik in alle eerlijkheid... Ik vind dat hij zich goed staande houdt, en redelijk objectief kan beoordelen...

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 11:06 schreef ecteinascidin het volgende:
huh? dit is geen overheid of zo? Dit is gewoon plain&Simpel een forum. Als de beheerder iets fout doet, dan merkt 'ie dat meestal wel in zijn bezoekers aantal. Zolang dat niet uit de hand loopt, dan kan de beheerder doen en laten wat 'ie wilt.

Aangezien de Beheerders met nogal harde hand de rotte peren verwijderen, kun je ze geen wanbeleid verwijten. 't is hun huis tenslotte.

/me geeft eigenaren in principe gelijk, zolang de grens van het redelijke niet overschreden wordt.
idd een uitschietertje mag weleens, zo mogen de users dat ook, er wordt redelijk wat door de vingers gezien, maar dat zien de meeste mensen niet...
Er moet natuurlijk wel een grens zijn, en die is er geloof ik ook wel... Anders had het een stuk erger geweest :D (Hoe vaak heb ik niet de neiging gehad om me ook lekker kinderachtig te gaan gedragen>:):P, maar ik weet dat ik een voorbeeld moet stellen...)

• KeX

KeX

Op donderdag 15 februari 2001 11:06 schreef ecteinascidin het volgende:

* KeX geeft eigenaren in principe gelijk, zolang de grens van het redelijke niet overschreden wordt.
Nee het overheidsverhaal was slechts een metafoor. En dan niet wat betreft het functioneren van de overheid, maar slechts over de werking van de uitvoerende macht. En de opmerking over continue verkiezing sloeg op het feit dat users op elk moment dat forum kunnen kiezen dat zij willen. En daarmee dat de adjes/modjes dat dus wel merken in het bezoekersaantal. Volgens mij zijn we het dus met elkaar eens.

• Booster

Booster

Superuser

Op donderdag 15 februari 2001 11:11 schreef Llewella het volgende:
Alleen de situatie is erg gespannen de laatste tijd, adjes en modjes lijken alles fout te doen ineens in de ogen van de users...

Afentoe bekruipt me het gevoel dat wat je ook doet het toch niet goed is... zet je een slotje : ben je een saaie zeikerd, doe je leuk mee, dan wordt je aangesproken dat je je principes overtreed...

En voor de rest, ik vindt HlpDsK een goede mod, en dit zeg ik in alle eerlijkheid... Ik vind dat hij zich goed staande houdt, en redelijk objectief kan beoordelen...
Ik ben echt niet tegen adjes hoor, ik heb ook zelf volgensmij nog nooit een conflict gehad met een adje of echt het idee gehad dat er sprake was van 'opzet' bij het sluiten van een thread oid. Overal zag ik wel een (op zijn minste redelijke) normale rede in...

En HlpDsk doet gewoon niet moeilijk. Gewoon dicht, klaar. Dat er dan mensen gaan zeiken kan volgensmij echt geen ruk schelen (hetzelfde als dat het mij ook geen ruk zou schelen).

En nee, wat je ook doet, je hebt altijd wel iemand die het er niet mee eens is dus don't worry.

[just confirming what you said]

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 02:37 schreef HlpDsK het volgende:
De lijn van wel of geen onzin is niet keihard. Ik ben 's avonds laat wat toleranter. Als de kinderkes 's op 1 oor liggen, en er veel minder troep gepost wordt, zit er wat meer rek in mijn moderatie. Dat zou je juist moeten kunnen waarderen, aangezien je zelf zegt het topic in kwestie leuk te vinden.

Maar nogmaals : als het je niet aanstaat begin je toch lekker je eigen forum.
Ja, nu die Global Mod is en zn doel heeft bereikt, is ie ineens heel wat minder vriendelijk die HlpDsk.
En als je niet tegen de kritiek op je persoontje kan, dan begin je toch gewoon je eigen forum?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op donderdag 15 februari 2001 11:26 schreef Rontgenstraal het volgende:

[..]

Ja, nu die Global Mod is en zn doel heeft bereikt, is ie ineens heel wat minder vriendelijk die HlpDsk.
En als je niet tegen de kritiek op je persoontje kan, dan begin je toch gewoon je eigen forum?
Dit is echt laag. -4 flamebait.

[edit], dit is geen mening meer, dit was echt recht onder de gordel. Totaal ongenuanceerde ongefundeerde en zo hard mogelijke kritiek.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 11:30 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Dit is echt laag. -4 flamebait.
Het is een mening die wordt gegeven

Het kan natuurlijk zijn dat je er niet mee eens bent maar dat is natuurlijk jou zaak

Denk niet dat het als Flame bedoelt is

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[..]

als het forum je niet bevalt ga je toch ergens anders heen :?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 11:34 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

als het forum je niet bevalt ga je toch ergens anders heen :?
Dat kun je natuurlijk tegen iedereen gaan zeggen

Als we er nou gewoon met z'n allen aan werken om het hier gezellig te houden

want als het zo door gaat met elkaar te beschuldigen dan gaat het helemaal mis

Het moet natuurlijk wel leuk blijven

Verwijderd

[..]

waarschuwing voor flamebait...

En hou nou eens op Rontgenstraal, voortaan noem ik je donderstraal >:)
Kom anders vanavond even op icq, want je bent alleen maar kritiek aan het leveren de laatste tijd, waarom:?
Ik zie elke keer al van die opmerkingen van je, deze krijgt dus een waarschuwing, je mag best goed opgebouwde kritiek geven maar dit zijn gewoon waardeloze opmerkingen...
En dat weet jezelf ook...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 15 februari 2001 11:36 schreef The_Cell het volgende:

[..]

Dat kun je natuurlijk tegen iedereen gaan zeggen
dat bedoel, ik dus.

ik zei het dus omdat rontgenstraal ze omperking imo dus nergens op slaat

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen is het niet mijn bedoeling om ruzie te gaan lopen maken hier met hlpdsk :) Ik verschil van mening over zijn manier van het naleven van de forumregels. Daar kan best over gesproken worden zonder dat we ruzie maken, toch? :) :) :) (<-- wellicht dat iedereen hier wat vrolijker van wordt).

Ok, nu weer hard tegen hard >:)

Een aantal quotes van hlpdsk:
De zero-tolerance policy is ingesteld om te voorkomen dat SG zou vervallen tot een nieuwe kroeg.
De modjes zijn er niet vrolijker op geworden, _omdat_ er nu kroeg-terreur in SG is.
De kroeg is dicht. SG is niet de kroeg. Dus alles wat vroeg in de kroeg had gezeten, wordt nu op slot gezet. Niet alles in de kroeg was verkeerd, maar zelfs de goede topics uit de kroeg hoorden niet thuis in SG.
Ik ga er echt voor zorgen dat SG schoon blijft. Ik wil een leuk forum, zonder terreur. En als dat betekend dat ik nog veel meer slotjes moet gaan zetten, so be it!
Ik geloof dat hlpsk het dus over alles gehad heeft behalve over uitzonderingen.

Llewella
idd een uitschietertje mag weleens, zo mogen de users dat ook, er wordt redelijk wat door de vingers gezien, maar dat zien de meeste mensen niet...
Ik vind het toestaan van uitzonderingen onzinnig.

Ten eerste al omdat hlpdsk zelf zo sterk tegen alles in SG is wat op de kroeg lijkt.

En ten tweede omdat het forum nu voortdurend wordt lastig gevallen met kroeg-terreur, om maar ff met hlpdsk zijn woorden te spreken, en dan lijkt het me beter om een strikte lijn te stellen. Anders ontstaat er alleen maar onduidelijkheid.

Booster >
En HlpDsk doet gewoon niet moeilijk. Gewoon dicht, klaar. Dat er dan mensen gaan zeiken kan volgensmij echt geen ruk schelen (hetzelfde als dat het mij ook geen ruk zou schelen).
Lees anders eerst even waar het eigenlijk om gaat voordat je je ermee bemoeit. :)

:) Nogmaals: Ik wil geen ruzie zoeken, :) vat het een beetje luchtiger op :)

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 11:38 schreef Llewella het volgende:

[..]

waarschuwing voor flamebait...

En hou nou eens op Rontgenstraal, voortaan noem ik je donderstraal >:)
Kom anders vanavond even op icq, want je bent alleen maar kritiek aan het leveren de laatste tijd, waarom:?
Ik zie elke keer al van die opmerkingen van je, deze krijgt dus een waarschuwing, je mag best goed opgebouwde kritiek geven maar dit zijn gewoon waardeloze opmerkingen...
Je hebt gelijk, maar het is ook gewoon zo. Ik ben (en meerdere met mij) gewoon pissed off!
De enige opmerking die "wij" terugkrijgen als we zeggen dat het met Kroeg/Onzin etc. niet eens zijn is: Dan begin je toch een eigen forum? Nou dat kan ik dus ook zeggen! Vandaat dus! Dus totaal ongenuanceerde meningspuiing...zoals sommigen zo mooi zeggen.

En om dit als flame te beschouwen, ach, dan heb je me nog nooit horen flamen! :D
HlpDsk zegt zelf wel ergere dingen in deze thread (kijk maar op pagina 1)
Dus...
En bedankt voor het aanbod Llewella voor de ICQ, maar ik zit 's avonds nooit achter de PC...(zit er de hele dag al met me neus achter op me werk, dus 's avonds alsjeblieft even niet, als je begrijpt wat ik bedoel.)
Maar via de e-mail kan natuurlijk altijd....en die kan je vinden in me profiel (uiteraard) :)

Groeten, Donderstraal

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 15 februari 2001 11:45 schreef Apoc2 het volgende:
Waarom maak je er dan zo'n probleem van :?

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 11:45 schreef Apoc2 het volgende:
Om te beginnen is het niet mijn bedoeling om ruzie te gaan lopen maken hier met hlpdsk :) Ik verschil van mening over zijn manier van het naleven van de forumregels. Daar kan best over gesproken worden zonder dat we ruzie maken, toch? :) :) :) (<-- wellicht dat iedereen hier wat vrolijker van wordt).

Ok, nu weer hard tegen hard >:)

Een aantal quotes van hlpdsk:
[..]

[..]

[..]

[..]

Ik geloof dat hlpsk het dus over alles gehad heeft behalve over uitzonderingen.

Llewella
[..]

Ik vind het toestaan van uitzonderingen onzinnig.

Ten eerste al omdat hlpdsk zelf zo sterk tegen alles in SG is wat op de kroeg lijkt.

En ten tweede omdat het forum nu voortdurend wordt lastig gevallen met kroeg-terreur, om maar ff met hlpdsk zijn woorden te spreken, en dan lijkt het me beter om een strikte lijn te stellen. Anders ontstaat er alleen maar onduidelijkheid.

Booster >
[..]

Lees anders eerst even waar het eigenlijk om gaat voordat je je ermee bemoeit. :)

Dus jij wil een strikt beleid:? Geloof me, het zal dan geen leuk forum worden!
De boog kan niet altijd gespannen blijven staan, er moet ook zo op zijn tijd ruimte zijn voor een geintje of lolletje, al dan wel binnen de perken natuurlijk...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 15 februari 2001 11:52 schreef Rontgenstraal het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar het is ook gewoon zo. Ik ben (en meerdere met mij) gewoon pissed off!
De enige opmerking die "wij" terugkrijgen als we zeggen dat het met Kroeg/Onzin etc. niet eens zijn is: Dan begin je toch een eigen forum? Nou dat kan ik dus ook zeggen! Vandaat dus! Dus totaal ongenuanceerde meningspuiing...zoals sommigen zo mooi zeggen.

En om dit als flame te beschouwen, ach, dan heb je me nog nooit horen flamen! :D
HlpDsk zegt zelf wel ergere dingen in deze thread (kijk maar op pagina 1)
Dus...
En bedankt voor het aanbod Llewella voor de ICQ, maar ik zit 's avonds nooit achter de PC...(zit er de hele dag al met me neus achter op me werk, dus 's avonds alsjeblieft even niet, als je begrijpt wat ik bedoel.)
Maar via de e-mail kan natuurlijk altijd....en die kan je vinden in me profiel (uiteraard) :)

Groeten, Donderstraal
Mmmm... mooi verwoord. Veel mensen (ik dus ook) zijn er absoluut niet op uit om de adjes tegen de schenen te schoppen. Maar als je op elke klacht te horen krijgt.. dan zoek je maar een ander forum... dan slaat het toch nergens op?

Het is trouwens zo, dat je of dat te horen krijgt, of ze negeren je gewoon kompleet.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Jawel, maar als het uitgepraat zou zijn, dan moet je dus wel samen door dezelfde deur kunnen. Een regelrechte flame en op de persoon spelen maken dat nogal lastig. Niet iedereen is vergevingsgezind, dus kan je maar beter professioneel koest blijven.

Over de kroeg-discussies. Er zijn zoveel topis, zoveel lappen tekst en zoveel argumenten al rondgegooid, deze discussie is nu gewoon totaal zinloos (offtopic) geworden. Zoveel nakauwen is echt overbodig, dus kap er dan een keer mee.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 15 februari 2001 11:56 schreef obsidian het volgende:

[..]

Mmmm... mooi verwoord. Veel mensen (ik dus ook) zijn er absoluut niet op uit om de adjes tegen de schenen te schoppen. Maar als je op elke klacht te horen krijgt.. dan zoek je maar een ander forum... dan slaat het toch nergens op?

Het is trouwens zo, dat je of dat te horen krijgt, of ze negeren je gewoon kompleet.
gek je he, sinds het sluiten van de kroeg worden ze constant onder vuur genomen, worden ze ook een beetje zat.

van te voren is gezegd dat er 30 dagen proeftijd was dus onverwacht was het ook niet

maare ik ga ff eten halen :) ik heb trek

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
HLPDSK:

Lees je woorden eens even opnieuw als je wil pls..
bedenk dat dat er niemand een flame naar je hoofd mikte.. kritiek is toch nog steeds niet verboden hoop'k?
Jouw antwoord daarop is echter wel ERG kortaf, geen inspraak, zelfs geen discussie of verduidelijking..
je vind het trouwens raar dat men gaat reageren als iets de éne keer wel, de andere keer niet mag? Goh.. ben ik dan de enige die zulks nogal erg verwarrend vind?
Leuk excuus trouwens.. 't was later, de kinders waren weg.. volgens mij zien die kinders dat topic smorgens nog netjes staan anders hoor.
Als afsluiting smijt je er nog een trolletje tegenaan..

aan alle modjes/adjes die'k hier zie staan: Vinden jullie het trouwens raar dat er zo in jullie richting gekakt wordt? Door het soort antwoorden dat je geeft laat je een anders brave user ECHT niet met een goed gevoel achter hoor.. en geïrriteerde users.. sja,.. die gaan irriteren.

llewella: omdat iets oud is, word het ineens legaal om het te kopieren en dergelijks? Sorry, maar ik heb moeite om te geloven dat je echt zo dom bent ('k hou blond er liever uit, ben zelf ietwat blond).

Dat gespannen sfeertje.. lees hierboven dat stukkie van geïrriteerde users effe pls..

hlpdsk een goeie mod? Ben ondertussen overtuigd van het tegendeel.. hij kan misschien welobjectief modereren.. maar als ie nu ook eens iets zou doen aan ze slotzinnetjes.. net dat éne zinnetje dat al zijn onderdanen met een gepikeerd gevoel laat zitten.. als ie dat eens zou omvormen.. dan zou ie misschien een goeie mod zijn

tom, je vind hier zeker wat tussen dat je boeiend lectuur vind..
ectading: omdat iemand reageerd is't meteen een rotte peer? Noujah, smijt mij ook maar op de mesthoop dan. Btw, wil je eens iets proberen voor me? Kritisch zijn voor iedereen, en niet zomaar altijd het 'management' gelijk geven.. er is altijd meer dan 1 versie, en vaak ook meer dan 1 manier om iets goed te doen.

• witchdoc
Op donderdag 15 februari 2001 11:38 schreef Llewella het volgende:
omdat het HOOG nodig tijd is misschien?
llewella, doe me eens een plezier en vergelijk de reactie waarvoor je een waarschuwing uitdeeld eens met die van hlpdsk aub?
is het geen tijd voor een tweede waarschuwing?

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 12:02 schreef poohbeer het volgende:
HLPDSK:

llewella: omdat iets oud is, word het ineens legaal om het te kopieren en dergelijks? Sorry, maar ik heb moeite om te geloven dat je echt zo dom bent ('k hou blond er liever uit, ben zelf ietwat blond).
JAh sorry zag er echt geen kwaad in, het verbaasde me dat ze die spelletjes nog verkochten eerlijk gezegd...
Ik ga ze dan ook meteen kopen...
Ik kreeg een opmerking van als iets kost in de winkel is het meteen illegaal om te downloaden, maar volgens mij is linux legaal te downloaden en toch te koop in de winkel dus dat gaat ook niet op...
Misschien moet ik eens op een cursus wat wel en niet legaal is...
Kijk van besturingssystemen kan ik het me voorstellen, maar die oude spelletjes dat wist ik niet... sorry
(ik heb btw vanaf morgen ook plukjes blond :D)

• witchdoc
Op donderdag 15 februari 2001 12:12 schreef Llewella het volgende:
noujah, we zullen maar denken dat je er niet echt 2 msecs bij hebt nagedacht..
bij linux in de winkel krijg je trouwens fysiek wat in handen, vaak een erg dik boek ook nog trouwens..

Verwijderd

[..]

Triest niveau! Volgens mij ben jij of heel asociaal of heel dom. Kies zelf maar.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 12:07 schreef poohbeer het volgende:

[..]

omdat het HOOG nodig tijd is misschien?
[..]

llewella, doe me eens een plezier en vergelijk de reactie waarvoor je een waarschuwing uitdeeld eens met die van hlpdsk aub?
is het geen tijd voor een tweede waarschuwing?
Pooh, hij kreeg de waarschuwing voor een opeenstapeling van de laatste dagen...
En gelukkig begrijpt ie het zelf ook, daar gaat het me om...
Ik zal met HlpDsK dit even opnemen, ok:?
Maar begrijp wel, dat als je continue onder vuur wordt genomen dat je er dan opgegeven moment iets kortafs uit kan floepen...
HlpDsK doet zijn best en doet het goed naar mijn mening, dat hij menselijk is kan hij ook nix aandoen, als hij dit continue zou doen zou hij zeker ook wel wat te horen krijgen, net zoals Rontgenstraal nu een waarschuwing heeft voor continue "sarren" en niet-onderbouwde kritiek leveren de laatste dagen...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 11:55 schreef Tom het volgende:

[..]

Waarom maak je er dan zo'n probleem van :?
Dat ik geen zin heb in ruzie ontneemt mij nog niet het recht om te gaan klagen.

Llwella >
Dus jij wil een strikt beleid Geloof me, het zal dan geen leuk forum worden!
De boog kan niet altijd gespannen blijven staan, er moet ook zo op zijn tijd ruimte zijn voor een geintje of lolletje, al dan wel binnen de perken natuurlijk
Nee ik wil dat iedereen in gaat zien hoe onzinnig dit beleid is. "Zelfs" mods houden zich er niet aan.

En als er dan zo'n beleid komt dan vind ik het oneerlijk dat de mods voor zichzelf uitzinderingen maken.

Als ik de uitspraken van hlpdsk lees dan is het idd de bedoeling dat er hier geen plaats meer is voor een lolletje. Zo wilden de hoge heren dat immers.

Ik hoop dat jullie nu gaan inzien hoe onzinnig dit beleid is. En dat wanneer ik morgen zo'n topic open ik helemaal wordt afgezeken door de mods dat ik terreur in SG aan het plegen ben en een waarschuwing krijg.

Zelfde gelft voor het flamen. Ik mag dat niet en hlpdsk doet het aan de lopende band zoals pooh al beschreef. Wellicht dat iemand die zo veel moeite heeft met het zich houden aan het beleid niet geschikt is voor de functie van moderator?

Verwijderd

Topicstarter
Bij linux betaal je in de winkel alleen voor de gemaakte kosten van productie en transport, niet voor de software zelf.

Verwijderd

Topicstarter
HlpDsK doet zijn best en doet het goed naar mijn mening, dat hij menselijk is kan hij ook nix aandoen
Ja zo kan ik het ook.

Oh sorry was ik aan het flamen? Komt door de emoties hè? Mijn menselijke kant kwam even bovendrijven.

Oh mocht ik geen topic openen met porno erin? Sorry, kwamen even wat oerinstincten bovendrijven. Ik ben ook maar een mens, kan ik ook niks aan doen.

• witchdoc
ll: als je een paar duizend irritante users niet van je kan afzetten als je weet dat je gelijk hebt ben je geen modmateriaal..
simpel

Verwijderd

ik ben het met apoc2 eens.
al weet ik wel dat de modjes ook niet alles te zeggen hebben en zich ook aan de regels moeten houden.
Ik vind dat hlpds een lullo is geworden. eerst wastie nog tof en poste in het onzinforum de grootste onzin. (vond ik tof).
Ok vind ik dat als je een eigen mening hebt dat je daar ook aan vast moet houden. en ik weet zeker dat als helpdesk geen modje was geweest, dat i er net zo tegenin is gegaan als wij nu doen dat de kroeg gesloten is.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 15 februari 2001 12:02 schreef poohbeer het volgende:
aan alle modjes/adjes die'k hier zie staan: Vinden jullie het trouwens raar dat er zo in jullie richting gekakt wordt? Door het soort antwoorden dat je geeft laat je een anders brave user ECHT niet met een goed gevoel achter hoor.. en geïrriteerde users.. sja,.. die gaan irriteren.
Nee de kroeg is dicht, als dat nog niet duidelijk is weet ik het niet meer. Toch vinden een aantal mensen het nodig erover te blijven doorzeuren, als je dat doet kun je beter naar een ander forum gaan ja.

En ja wij doen alles fout, als we alles volgens de regels doen zijn we nerds met te strenge regels en is het te serieus hier. Als we alles open laten dan is het niveau volgens iedereen te laag en als we veel sluiten en af en toe een keer iets openlaten wat fun is dan houden we ons niet aan de regels!

Zeggen jullie het maar hoe het moet.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 12:27 schreef poohbeer het volgende:
ll: als je een paar duizend irritante users niet van je kan afzetten als je weet dat je gelijk hebt ben je geen modmateriaal..
simpel
Ik snap hem niet, maar ik wil hier best over filosoferen over mail als je dat wilt (ik wil niet nog dommer overkomen voor de rest van het forum ;))

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 15 februari 2001 12:28 schreef _Sanniej_ het volgende:
Ik vind dat hlpds een lullo is geworden. eerst wastie nog tof en poste in het onzinforum de grootste onzin. (vond ik tof).
HlpDsK heeft nooit de grootste onzin gepost, hij wist tot hoever ie kon gaan.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 12:18 schreef Zinuz het volgende:

[..]

Triest niveau! Volgens mij ben jij of heel asociaal of heel dom. Kies zelf maar.
Ik ben heel ascociaal, want ik ben te slim om dom te kunnen zijn. Tevreden zo?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 12:29 schreef Tom het volgende:

[..]

Nee de kroeg is dicht, als dat nog niet duidelijk is weet ik het niet meer. Toch vinden een aantal mensen het nodig erover te blijven doorzeuren, als je dat doet kun je beter naar een ander forum gaan ja.

En ja wij doen alles fout, als we alles volgens de regels doen zijn we nerds met te strenge regels en is het te serieus hier. Als we alles open laten dan is het niveau volgens iedereen te laag en als we veel sluiten en af en toe een keer iets openlaten wat fun is dan houden we ons niet aan de regels!

Leuk! Verwijs maar weer naar een ander forum. Heel makkelijk hoor! |:(

Jullie hoeven niet streng te zijn. Gedraag je alleen wel consequent. Niet een beetje voor jezelf uitzonderingen zitten maken. Jullie komen nu over als een stelletje machtswellustelingen die het bijna leuk vinden om ons te etteren.

Jullie beschuldigen ons ervan topics te openen die nonsense zijn en dat jullie daarom geiiriteerd raken.

Bekijk het eens van de andere kant. Jullie halen de kroeg weg en voeren een belachelijk beleid waarin alleen plaats is voor leuke topics als jullie er actief in meedoen. Logisch toch dat mensen kwaad worden en onzin-topics gaan openen en in opstand komen. (hiermeer wil ik het openen van absolute onzin overigens niet goedpraten).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 12:30 schreef Tom het volgende:

[..]

Gisteravond ging hij bv over de schreef?

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 12:33 schreef Apoc2 het volgende:

[..]

Leuk! Verwijs maar weer naar een ander forum. Heel makkelijk hoor! |:(

Jullie hoeven niet streng te zijn. Gedraag je alleen wel consequent. Niet een beetje voor jezelf uitzonderingen zitten maken. Jullie komen nu over als een stelletje machtswellustelingen die het bijna leuk vinden om ons te etteren.

Jullie beschuldigen ons ervan topics te openen die nonsense zijn en dat jullie daarom geiiriteerd raken.

Bekijk het eens van de andere kant. Jullie halen de kroeg weg en voeren een belachelijk beleid waarin alleen plaats is voor leuke topics als jullie er actief in meedoen. Logisch toch dat mensen kwaad worden en onzin-topics gaan openen en in opstand komen. (hiermeer wil ik het openen van absolute onzin overigens niet goedpraten).
We houden ook topics open die leuk zijn voor anderen, niet alleen voor ons zelf (anders zaten alle mooie vrouwen topics wel op slot >:) ik kijk d'r nooit in, zeker niet op mijn werk...)

Ga alsjeblieft het topics van daniel lezen..

Verwijderd

[..]

Simpel, Kroegie terug, maar laat mensen zich daar apart voor aanmelden! Dus de mensen die in de Kroeg posten kunnen niet automatisch in de overige forums posten (nieuwe account aanmaken) en andersom. Op die manier voorkom je dat men zich "irriteert" (nooit begrepen maar ja) aan de Kroeg en de eventuele "vervuiling" :? van de overige topics.

PS. Tis net als blowen: Een tevreden roker is geen onruststoker. :)

• witchdoc
hoor je mij hier klagen over het beleid Tom?!
Ik klaag hier over de manier waarop een aantal modjes hier reageren..
Ik weet niet eens welk topic er nu weer is gesloten, ik weet alleen dat ik hlpdsk telkens weer een kruising tussen flame en troll zie afsteken naar iemand die er een vraag over stelt..
DAAR heb IK het over.

btw, er zijn al VEEL mogelijke oplosingen of toch zaken die zouden bijdragen tot een beter leefmilieu opgedragen, maar dat kostte blijkbaar teveel moeite (vaak een goed idee dat er toch niet is gekomen gelezen zonder 1 tegenargument)

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 12:30 schreef Tom het volgende:

[..]

Kan dit ook?

Vervelend hé .. niet je zin krijgen. Ik ga niet meer verder op je in, want je hebt echt een gigantische plank voor je kop.

Verder gezeur van je waar het niet thuishoort gaat ook per direct richting dev/null.

Goedenavond.

• witchdoc
Op donderdag 15 februari 2001 12:29 schreef Llewella het volgende:
Ik snap hem niet, maar ik wil hier best over filosoferen over mail als je dat wilt (ik wil niet nog dommer overkomen voor de rest van het forum ;))
ik bedoel dus:

als je kiest om moderator te worden op een forum bij een groot board dan weete je op voorhand dat je ontieglijk veel gezaag op je kap zal krijgen (dat staat vast).
Zorgen al die irritante users ervoor dat je je geïrriteerd begint te voelen dan kan je beter stoppen met modden..
Verbaast me ook dat helpdesk dan nog de taak van global mod op zich neemt.. NOG meer gezaag en hij kan er blijkbaar al zo slecht tegen..

snappie het een beetje llewella?

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 13:26

En1

Maarja wat al die adjes en modjes zeggen kan ook niet altijd Oke. maar zij hebben de regels gemaakt en daar hoor je je aan te houden klaar of je ze nou leuk vind of niet het is hun domain zeg maar.. natuurlijk moet het niet te streng zijn iod want dan komt hier geen kip meer en dat willen ze zelf ook niet, en om het toch gezellig gehouden hebbe zen OF gemaakt en later de Kroeg maar dat konden ze allemaal niet meer bijhouden dus werd het allemaal eventjes te veel, en als een adje of modje ook een van die regels overtreed vind ik dat zij daar ook een waarschuwing voor moeten krijgen.

ik heb soms ook wel zowiets van :r wrom zown topic dicht of zown stomme reply van" jah deze dicht omdat ik dat vind en zeg" tuurlijk maarja die hou je toch doe je nix aan.. tenzij er genoeg andere adjes vinden dat dat wel kan drom ook LA .

K heb ook zovaak meningen gehad en ook met Tom of Floris menings verschil gehad maar vaak trekken zij aan het langste end omdat het hun regels zijn klaar

Ik had laatst ook een regeltje overtreden en werd gebanned.. maar ze zijn zo aardig geweest om me weer te unbannen dus ze kunnen wel degelijk aardig zijn hoor ;)

maar met deze discussie schiet je nix mee op
het is de ene mening naar de andere..... .... ... .. .

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 01:53 schreef HlpDsK het volgende:
Ik denk dat HlpDsk en Tom ook maar even dit moeten lezen:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/127012

Laatste reactie van mij inzake dit stuk, en dat ik dus niet als enige de fout inga hier, maar ook de Ads en Mods:

• En1

En1

Op donderdag 15 februari 2001 12:57 schreef Rontgenstraal het volgende:

[..]

Kan dit ook?

Goedenavond.
deze kan niet vind ik maarja daz ook weer een mening van een user heh
de ene vind van wel de andere vind van niet..
iedereen mag wel een x uit zijn slof schieten OKE maar niet tevaak dan heb je wel een waarschuwing aan je broek toch?
ik vind dat je dat dan ook bij modjes en adjes moet doen

Verwijderd

Wat ik gewoon mer is dat zowat alle modjes/adjes meer dan zat zijn van al dit gezeur(niet lullig bedoeld). Ik heb sinds het verdwijnen van het OF hier geloof ik al 10 keer een topic gezien over OF/OTF/KROEG, en vind je het dan gek dat ze nukkig gaan doen.

Verder heb ik ook het idee dat sommige mensen de modjes/adjes zien zoals ze zijn. Je kunt ze denk ik het best vergelijken met de politie op straat: ze staan in dienst van de overheid voor de mensen op straat om het gezellig/leuk te houden. Maar wat krijgen ze het meest tegen zich? Is er iemand die echt iets positiefs over hun zegt. Als ze een boete uitdelen gaan de meeste mensen alleen maar tegen ze schelden. Vind je het dan gek dat ze zo dan vervelend worden. Na een lange dag gescheld tegen je wordt je ook niet vrolijk, laat staan als dat dag in dag uit weer gebeurt. Voor modjes/adjes geld het zelfde. Ze zijn hier om orde op zaken te houden. Wij zijn die mensen op straat en zij moeten ons in toom houden. En wat vinden wij het leukst? Juist de grenzen opzoeken of er zelf overheen gaan en zodra er wat van gezegt wordt er vel tegenin gaan. Je mag best commentaar leveren, maar probeer daar je agressie niet in mee te nemen. Bij de politie kan je dan altijd als het uit de hand loopt nog eventueel iemand inschakeld als tussenpersoon voor onderhandelingen, zodat alles wat "vriendelijker" verloopt. De adjes/modjes hier moeten alles eigenhandig oplossen en zijn hier dus geen expert in. Vind je het dan vreemd dat het allemaal een beetje scheef loopt. Iets meer begrip van beide kanten lijkt mij dan af en toe ook op zijn plaats.

mvg. hitsnoopy

Verwijderd

En toen was het in 1 keer ijzingwekkend stil hier!

Verwijderd

Topicstarter
Hitsnoopy >

De mods en admins zijn in tegenstelling tot de politie op straat ook verantwoordelijk voor het beleid achter GoT.

Jouw vergelijking gaat dus niet op.

En toen werd het stil.

• Booster

Booster

Superuser

Mooi dat het stil wordt, zijn we er eindelijk vanaf.

• En1

En1

valt me beetje tegen van HlpDsK dat ie nie reageert maargoed.. het zij zo

Verwijderd

Dat maakt hun taak juist extra moeilijk want ze worden er extra hard op aangekeken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 14:02 schreef hitsnoopy het volgende:
Dat maakt hun taak juist extra moeilijk want ze worden er extra hard op aangekeken.
En terecht, ze kunnen immers het beleid veranderen.

Zij stellen dat beleid op en dan moet je dat ook enigszins kunnen verantwoorden.

GoT is te groot geworden om te zeggen "het is mijn site, kop dicht of oprotten".

Verwijderd

Hebben ze hun best dan niet gedaan, hoe vaak is het "onzin" forum al wel niet weer terug gekomen. En nu het uiteindelijk weg is moeten ze wel hard optreden om de naweën op te vangen.

Verwijderd

Topicstarter
Lees eerder geposte alternatieven in de gesloten topic over de kroeg in LA er maar op na.

Sluiten was helemaal niet nodig geweest.

Er was eigenlijk geen geldige reden. Alleen maar "omdat zij dat vonden".

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 14:08 schreef Apoc2 het volgende:
Lees eerder geposte alternatieven in de gesloten topic over de kroeg in LA er maar op na.

Sluiten was helemaal niet nodig geweest.

Er was eigenlijk geen geldige reden. Alleen maar "omdat zij dat vonden".
Hmmm heeft dat met dit topic te maken:? Want volgens mij stond hlpdsk niet achter de sluiting, ikzelf ook niet...

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 15 februari 2001 14:11 schreef Llewella het volgende:

[..]

Hmmm heeft dat met dit topic te maken:? Want volgens mij stond hlpdsk niet achter de sluiting, ikzelf ook niet...
Verdedig de sluiting dan ook niet in dit soort Topics, maakt je niet echt geloofwaardig.

(Je ICQ heeft gisteren de hele avond uitgestaan)

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 14:32 schreef HBM het volgende:

[..]

Verdedig de sluiting dan ook niet in dit soort Topics, maakt je niet echt geloofwaardig.

Ik verdedig de sluiting hier helemaal niet:?
D'r wordt hier niet over de sluiting gepraat:? (Ja net ff snel dan...)

(Mijn icq stond niet de hele avond uit, moest alleen 's avonds nog ff werken... Ik ben daarna op ICQ en IRC geweest...)

• KeX

KeX

Op donderdag 15 februari 2001 14:32 schreef HBM het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het wel 'moeten' verdedigen. Ze vonden het jammer dat de kroeg gesloten is. Maar nadat de keuze gemaakt is moeten de rijen gesloten worden. Er is IMO nix mis met je bij de keuze neerleggen. Ook al was dat in eerste instantie niet je eigen oplossing. En dat je daarna met nieuwe energie het toekomstige beleid gaat verdedigen. Zal me niets verbazen als beiden buiten mod situaties nog steeds graag onzinnen, maar zich erbij neergelegd hebben dat dat hier niet meer kan. Als de mods/ads in een dergelijk hectische situatie niet redelijk eensgezind naar buiten zouden treden zal het helemaal een zootje worden denk ik. Meningsverschillen tussen ads/mods, daar zien en horen wij niets van te zien.

* KeX dat de ene ad/mod continu met de woorden van de andere ad/mod om de oren geslagen zal worden dan.

edit:
woordje moeten met ' verzacht

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 14:47 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het wel 'moeten' verdedigen. Ze vonden het jammer dat de kroeg gesloten is. Maar nadat de keuze gemaakt is moeten de rijen gesloten worden. Er is IMO nix mis met je bij de keuze neerleggen. Ook al was dat in eerste instantie niet je eigen oplossing. En dat je daarna met nieuwe energie het toekomstige beleid gaat verdedigen. Zal me niets verbazen als beiden buiten mod situaties nog steeds graag onzinnen, maar zich erbij neergelegd hebben dat dat hier niet meer kan. Als de mods/ads in een dergelijk hectische situatie niet redelijk eensgezind naar buiten zouden treden zal het helemaal een zootje worden denk ik. Meningsverschillen tussen ads/mods, daar zien en horen wij niets van te zien.

/me dat de ene ad/mod continu met de woorden van de andere ad/mod om de oren geslagen zal worden dan.

edit:
woordje moeten met ' verzacht
Even een luchtige noot tussen de zware onderwerpen door:

/me zou ook wel een paar ads/mods om de oren willen slaan, maar dan in real life!:D:D:D:D

;)

PS. Llewella, ik heb je mailtje, en ga em zo beantwoorden, maar moet nu een tijdje weg dus...(fucking vergadering :r)

• KeX

KeX

Op donderdag 15 februari 2001 14:53 schreef Rontgenstraal het volgende:

[knip]

/me zou ook wel een paar ads/mods om de oren willen slaan, maar dan in real life!:D:D:D:D
[knip]
Ik denk dat je ns in deze draad moet vragen of je een koelkast kan lenen. ;)

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 14:57 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Ik denk dat je ns in deze draad moet vragen of je een koelkast kan lenen. ;)
L:DL

Of een meteoriet! ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, kunnen we nou ff ophouden met moddergooien? Fijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.