\'escapes\' in alt text

Pagina: 1
Acties:
  • 501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:54
Op de frontpage staan in het artikel nieuws: Opensource-zoekmachine Wikia van start gegaan staan in de alt text van het plaatje escapes. Het bijschrift is nu query \'tweakers\' op Wikia Search
Denk niet dat dat de bedoeling is :)
edit:Bedenkt zich net dat er ook devtrack.tweakers.net is. Alleen daar kan ik na registratie niet de meldingen bekijken pagina op (block door filternet :S). Dus zoeken of die al bestaat gaat niet.

[ Voor 22% gewijzigd door jip_86 op 07-01-2008 21:44 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

crisp

Devver

Pixelated

Strange, ik heb geen idee waar die slashes vandaan zijn gekomen. Ik heb ze even handmatig verwijderd :)

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:19

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Aangezien het in het spellingsfouten topic of niet op zijn plek stond, of gewoon gemist is, maar even een crosspost naar hier, want het probleem is identiek:
Dirk schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:13:
In reviews: Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure zijn alle hoge komma's in de titels van de plaatjes op pagina 1 en 2 escaped, "Barbaros\' Treasure" dus ipv "Barbaros' Treasure".

De reeks plaatjes op het eind van pagina 3 hebben dan weer allemaal een & code in de title staan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het zou erg helpen als ik wist welke stappen de redacteur in deze heeft uitgevoerd...

Intentionally left blank

• Dirk

Dirk

En dan nog wordt het nog niet gefixt ook... O-)
Zo'n review blijft lang zichtbaar hoor. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:04

Prx

Ik had ze ook al ontdekt en ging er eigenlijk vanuit dat het ging om een foutje in het programmeergebeuren. Dat er misschien een stripslashes() te weinig gebeurde. Heb op vrijdag daarom maar een ticket geopend op de devtrack hierover.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:51
Ik had het gisteren even laten staan in de hoop dat de reviewer er wat zinnigs over zou kunnen zeggen waardoor het is gebeurd, maar nu heeft het er wel lang genoeg fout gestaan :)

The devil is in the details.

• Dirk

Dirk

Op de derde pagina staat nog 'Zack & Wiki:...' bij alle kleine tumbnails.
Die heb je dus nog gemist.

• Dirk

Dirk

/me Schopt nog maar een keertje...
Dirk schreef op zondag 10 februari 2008 @ 02:05:
Zo'n review blijft lang zichtbaar hoor. :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De achterliggende bug is in ieder geval gevonden en gefixed ;)

Intentionally left blank

• Dirk

Dirk

Mooi zo, dan hoeft enkel nog de tekst bij de laatste tumbnails aangepast te worden en dan zijn alle sporen ervan opgeruimd.

Pagina: 1