Hey,
Ik heb een probleem, zoals hier boven in de titel valt te lezen heb ik een probleem met mijn geluid.
Ik heb in energie beheer een stand-by timer ingesteld. Deze doet het netjes en hij gaat na 3 uur zonder gebruik ook netjes in zn stand-by.
Maar als ik hem daarna weer ontwaak doet mijn geluid het niet meer!
In het menu van energie beheer vind ik niks kwalijks ( of ik moet er over heen gekeken hebben ).
En in apperaaten beheer vind ik niks wat te maken kan hebben met energie uitval van mijn geluidskaart.
Herinstallatie van de geluidskaart werkt ook niet.
Ik draai windows xp pro sp2.
Heeft iemand suggesties? Wat kan het probleem zijn, en hoe zou ik het kunnen oplossen.. ?
Geluidskaart: Via High defenition audio ( onboard )
Driver: 6.0.1.1400
Jaartal driver: 16-10-2007
Bij voorbaad dank,
Ik heb een probleem, zoals hier boven in de titel valt te lezen heb ik een probleem met mijn geluid.
Ik heb in energie beheer een stand-by timer ingesteld. Deze doet het netjes en hij gaat na 3 uur zonder gebruik ook netjes in zn stand-by.
Maar als ik hem daarna weer ontwaak doet mijn geluid het niet meer!
In het menu van energie beheer vind ik niks kwalijks ( of ik moet er over heen gekeken hebben ).
En in apperaaten beheer vind ik niks wat te maken kan hebben met energie uitval van mijn geluidskaart.
Herinstallatie van de geluidskaart werkt ook niet.
Ik draai windows xp pro sp2.
Heeft iemand suggesties? Wat kan het probleem zijn, en hoe zou ik het kunnen oplossen.. ?
Geluidskaart: Via High defenition audio ( onboard )
Driver: 6.0.1.1400
Jaartal driver: 16-10-2007
Bij voorbaad dank,
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 22:22 ]