orginele vista product code werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.251 views sinds 30-01-2008

• Dephaezer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-05-2021
hallo,

Het volgende probleem heb ik, heb al een tijdje vista xp ultimate met illegal code draaien maar opeens kreeg ik de melding u bent in het bezit van een illigal product code ect etc nu als ik mijn pc op start heb ik 2 opties online registeren en product code invoeren, ben nu wel in het bezit van een orginele vista ulitmate cd+product code(nieuw in doos en gesealt) en wilden deze invoeren nu zegt hij dat de code ongeldig is :S met fout code 0xc004f050 online valideren werkt niet ook met de zelfde fout melding, wat nu?http://forums.microsoft.com/Genuine/ShowPost.aspx?PostID=2586131&SiteID=25 dit ook al geprobeert maar in cmd geeft hij aan onvoldoende quotum :S dus kan er niks mee, aub graag hulp zonder opnieuw te hoeven installeren graag mijn orginele product code aan de praat te krijgen

Verwijderd

Morgen even microsoft bellen :)

• Dephaezer
ja denk het ook maar zijn er maar tot 18.00 uur helaas werk ik dan nog , geen andere optie

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Dephaezer schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:38:
heb al een tijdje vista xp ultimate met illegal code draaien
Waarom zou je dat doen als je een legale versie hebt? En wat wil je aan Microsoft gaan vragen eigenlijk? Of ze je willen helpen met het fixen van je illegale installatie?

Enne waarschijnlijk zijn je illegale versie en je legale versie toch niet helemaal dezelfde versie of taal van Vista, dan gaat het niet werken.

Opnieuw installeren dus...

[ Voor 15% gewijzigd door Cpt.Morgan op 07-01-2008 20:48 ]

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025

SED

je vista Ultimate kan een andere versie zijn dat de geinstalleerde Ultimate. OEM, Surfspot/slim of retail bijvoorbeeld maakt onderling verschil uit. Codes zijn dan niet uitwisselbaar en opnieuw installeren is dan de uitkomst.

Copyright and left by SED...

• Dephaezer
ik ga ze vertellen dat ik slachtoffer bent van product vervalsing , en ik nu een orginele vista heb en deze graag aan de gang wilt hebben, maar idd misschien nieuwe installatie beter plan maar liever niet

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
Telefonisch activeren gaat via een geautomatiseerde lijn en kan dag en nacht. Ik had vorige week namelijk hetzelfde probleem als jij met online registratie, telefonisch ging echter probleemloos.

Gewoon even bellen dus, naar het (gratis) nr. dat je op je scherm krijgt als je kiest voor 'telefonische activatie'.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Cpt.Morgan schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:43:
[...]

Waarom zou je dat doen als je een legale versie hebt? En wat wil je aan Microsoft gaan vragen eigenlijk? Of ze je willen helpen met het fixen van je illegale installatie?

Enne waarschijnlijk zijn je illegale versie en je legale versie toch niet helemaal dezelfde versie of taal van Vista, dan gaat het niet werken.

Opnieuw installeren dus...
Waarschijnlijk had hij een illegale versie draaien, en is 'ie de legale gaan kopen toen de illegale niet meer werkte ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Dephaezer
Storm316 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:54:
Telefonisch activeren gaat via een geautomatiseerde lijn en kan dag en nacht. Ik had vorige week namelijk hetzelfde probleem als jij met online registratie, telefonisch ging echter probleemloos.

Gewoon even bellen dus, naar het (gratis) nr. dat je op je scherm krijgt als je kiest voor 'telefonische activatie'.
krijg alleen als ik de pc aan zet product code invoeren tezien en online registreren verder geen andere opties ook niet via de telefoon, of kijk ik dan verkeerd?

• Bor
  • Laatst online: 09:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dephaezer schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:58:
[...]

krijg alleen als ik de pc aan zet product code invoeren tezien en online registreren verder geen andere opties ook niet via de telefoon, of kijk ik dan verkeerd?
Telefonisch kan als het goed is wanneer online niet werkt. Volgens mij krijg je dan vanzelf een "probeer het op een andere manier" melding met de optie om telefonisch te activeren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:00
Wat SED zegt.

Als je Vista met een Retail of corporate serial hebt geïnstalleerd kun je deze niet overzetten naar een OEM licentie.

Eerlijk gezegd zou ik sowieso herinstalleren in zo'n geval. Cracks voor je OS vindt ik niet zo'n geweldig idee.

• Storm316
[...]

Klik op de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en onderhoud en Systeem, onder Windows activeren wordt de activeringsstatus weergegeven. Je kunt ook een andere productcode opgeven door op Productcode wijzigen te klikken. Volgens mij kun je hier ook kiezen hoe je wilt activeren, telefonisch of online. Zoniet kies dan gewoon activeren, en dan krijg je na het mislukken zoals hierboven al gezegd werd vanzelf de keuze om het telefonisch te proberen.

Ik ging er trouwens wel vanuit dat je precies dezelfde versie probeert te activeren als dat je geinstalleerd hebt, anders gaat het inderdaad niet werken en zit er niks anders op dan inderdaad een medewerker van MS overtuigen zodat ie je code toch nog goedkeurt, of Vista her installeren met je gekochte versie.

Wat is dat trouwens precies voor versie, Vista xp Ultimate..? Volgens mij bestaat dat niet, of doel je op een dual-boot? :P

• Dephaezer
[...]

edit

opties zijn alleen code invoeren en online valideren of sofware....

mmm word dan toch nieuwe installatie denk ik,kan ik dan de cd erin doen en hem over de illegal vista heen zetten? of eerst formateren ect ect? ben ik zeker mijn dual boots optie bij pc op starten ook kwijt ?

• Dephaezer
Storm316 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:22:
[...]

Klik op de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en onderhoud en Systeem, onder Windows activeren wordt de activeringsstatus weergegeven. Je kunt ook een andere productcode opgeven door op Productcode wijzigen te klikken. Volgens mij kun je hier ook kiezen hoe je wilt activeren, telefonisch of online. Zoniet kies dan gewoon activeren, en dan krijg je na het mislukken zoals hierboven al gezegd werd vanzelf de keuze om het telefonisch te proberen.

Ik ging er trouwens wel vanuit dat je precies dezelfde versie probeert te activeren als dat je geinstalleerd hebt, anders gaat het inderdaad niet werken en zit er niks anders op dan inderdaad een medewerker van MS overtuigen zodat ie je code toch nog goedkeurt, of Vista her installeren met je gekochte versie.

Wat is dat trouwens precies voor versie, Vista xp Ultimate..? Volgens mij bestaat dat niet, of doel je op een dual-boot? :P
zover kom ik niet eens tis pc aan zetten vista word gestart dan komt gelijk het schermpje code opnieuw invoeren of online valideren en heb idd dual boot, maar was een typ foutje ;)

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:01

Crusader

Arc Nature

Dephaezer schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:24:
[...]

edit

opties zijn alleen code invoeren en online valideren of sofware....

mmm word dan toch nieuwe installatie denk ik,kan ik dan de cd erin doen en hem over de illegal vista heen zetten? of eerst formateren ect ect? ben ik zeker mijn dual boots optie bij pc op starten ook kwijt ?
Om hierboven even te herhalen, heb je dat al geprobeerd want volgens mij is dat de oplossing:
Bor de Wollef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:02:
[...]

Telefonisch kan als het goed is wanneer online niet werkt. Volgens mij krijg je dan vanzelf een "probeer het op een andere manier" melding met de optie om telefonisch te activeren.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Dephaezer
Crusader schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:28:
[...]

Om hierboven even te herhalen, heb je dat al geprobeerd want volgens mij is dat de oplossing:

[...]
Ook geprobeert zonder suc6

• Storm316
Dephaezer schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:26:
[...]

zover kom ik niet eens tis pc aan zetten vista word gestart dan komt gelijk het schermpje code opnieuw invoeren of online valideren en heb idd dual boot, maar was een typ foutje ;)
Ai, vervelend....

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je niet kan kiezen voor telefonische activatie, het enige dat ik kan bedenken is dat die optie geblokkeerd is doordat je al te lang gewacht heb. Misschien is deze optie alleen de eerste 30 dagen beschikbaar, maar goed, das speculatie.....

Dan wens ik je veel sterke met het aan de lijn krijgen en overtuigen van de MS medewerker, anders ben ik bang dat je weinig anders rest dan beginnen met back-uppen en je installatie schijven erbij pakken........

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
Petervanakelyen schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:57:
[...]
Waarschijnlijk had hij een illegale versie draaien, en is 'ie de legale gaan kopen toen de illegale niet meer werkte ;)
Dat snap ik :), het was een sarcastische opmerking..... En om eerlijk te zijn vind ik dat de TS nu ook maar een vent moet zijn en gewoon moet formatteren en opnieuw installeren, in plaats van zielig te gaan doen bij Microsoft terwijl hij zijn probleem zelf veroorzaakt heeft door een illegale versie te draaien...

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:56
Storm316 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:53:
[...]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je niet kan kiezen voor telefonische activatie
Misschien een bijeffectje van de gebruikte cracks?

(Speculatie trouwens, ik ken die cracks verder niet, heb geen idee wat ze doen :))

Wat heb je nu geinstalleerd, en wat heb je gekocht? Zijn dat beide OEM versies? Beide retails? Of verschillende versies?

In de eerste twee gevallen zou het in theorie moeten werken... in het derde geval ontkom je niet aan een nieuwe installatie. Lijkt me sowieso geen slecht plan, maargoed. ;)

Ik weet niet wat voor dualboot je nu hebt? Je Vista setup zal oudere windows installaties herkennen en weer in je bootmanager erbij zetten als het goed is. Linux ofzo moet je inderdaad weer zelf fixen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• PierreG
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-02 13:52
Het probleem kan ook altijd bij microsoft liggen. Een tijdje terug moest ik mijn laptop formateren en ik heb toen eens vista geprobeerd ipv XP. Ik heb een legale versie liggen maar de activatie werkte ook niet. 2 dagen later kwam er op tweakers een nieuwsbericht dat er problemen waren met de activatiedienst van microsoft. Ik kreeg ook het bericht dat de code die ik invoerde illegaal was terwijl het een legale versie via school heb. 'k heb een gans weekend met vista zitten prutsen terwijl het probleem niet eens bij ik lag.

De zondagavond heb ik dan maar terug xp geinstalleerd (legaal, ook via school, key voor xp, vista en windows server 2003 gekregen). En de maandag dan dat bericht. 'k had zin op m'n laptop tegen de muur te kwakken uit frustratie.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Cpt.Morgan schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:33:
En om eerlijk te zijn vind ik dat de TS nu ook maar een vent moet zijn en gewoon moet formatteren en opnieuw installeren, in plaats van zielig te gaan doen bij Microsoft terwijl hij zijn probleem zelf veroorzaakt heeft door een illegale versie te draaien...
^^

met is :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.