Ingelogde gebruiker via LAN

Pagina: 1
Acties:

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 19:23
Weet iemand een programma waarmee je op afstand (in een LAN) kan kijken welke gebruiker is ingelogd op een bepaalde pc?

EDIT: Het moet een programma zijn dat je via een batch-bestand kan aanroepen een daar ook zijn uitvoer heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door JackPoint op 07-01-2008 20:07 ]

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 13:45
tsadmin?

Homey — Critics are those without skills to create.

Verwijderd

kijk een naar de pstools "http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896649.aspx"

en dan vooral deze: # PsLoggedOn - see who's logged on locally and via resource sharing (full source is included)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07 22:00
Tuurlijk! als jij even aangeeft welk besturingsysteem? Ik zie batch, dus denk iets Windows achtigs? Ik zou eens kijken naar TSCMD (http://www.systemtools.com/cgi-bin/download.pl?tscmd) Maar als het geen Windows is, heb ik niets gezegd..

Kortom geef eens meer info, wat wil je? Welk OS? Waarom wil je dat (misschien dat er dan andere oplossingen komen).

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 19:23
Bedankt voor de snelle reacties!
Het is voor Windows XP.
Met pstools bekijk ik de processen die opgestart zijn als er een proces is wat niet hoort, suspend hij het proces en logd de datum, tijd en pc naam. Hier bij wilde ik ook graag de gebruikersnaam weten.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

JackPoint schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:18:
Bedankt voor de snelle reacties!
Het is voor Windows XP.
Met pstools bekijk ik de processen die opgestart zijn als er een proces is wat niet hoort, suspend hij het proces en logd de datum, tijd en pc naam. Hier bij wilde ik ook graag de gebruikersnaam weten.
Heb je niks beters te doen?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat de topicstarter even Policy: Alle regels die op het forum gelden doorleest en dan zelf even Google opstart want dit is echt niet zo moeilijk te vinden als je even je best doet :)
Ik zie niet helemaal hoe die opmerking bijdraagt aan dit topic?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1