[Exchange 2003] Domein probleem

Pagina: 1
Acties:

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-02 16:11
Hoi tweakertjes ;-)

Ik zit met een probleempje... Ik draai hier een exchange 2003 server, deze server zit op mijn active directory (blaat.local) . Als ik nu in wil loggen op mijn OWA dan moet ik inloggen met RuntimeError@blaat.local terwijl ik eigenlijk in wil loggen met RuntimeError@runtime-error.nl . Weet iemand hoe ik dit in kan stellen? Ik heb al flink wat in het programma gezocht (maar eigenlijk weet ik ook niet goed waar ik moet zoeken). Ook heb ik wat gegoogled, maar niets gevonden wat echt toepasbaar is.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hoi RuntimeErrortje,

Waarom zou je op die manier willen inloggen? Zelf zie ik daar de meerwaarde of het probleem niet van in.
Opzich kan je wel inloggen met "RuntimeError", zonder dat je een domein hoeft in te vullen. Dit kan je o.a. doen door de Logon.asp aan te passen, zie deze site.

I'll make you an offer you can't refuse!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je kunt in Ad meerdere UPN's koppelen aan een gebruiker

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
RuntimeError schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:42:
Hoi tweakertjes ;-)

Ik zit met een probleempje... Ik draai hier een exchange 2003 server, deze server zit op mijn active directory (blaat.local) . Als ik nu in wil loggen op mijn OWA dan moet ik inloggen met RuntimeError@blaat.local terwijl ik eigenlijk in wil loggen met RuntimeError@runtime-error.nl . Weet iemand hoe ik dit in kan stellen? Ik heb al flink wat in het programma gezocht (maar eigenlijk weet ik ook niet goed waar ik moet zoeken). Ook heb ik wat gegoogled, maar niets gevonden wat echt toepasbaar is.

Heb je al geprobeerd de gebruikersnaam te veranderen in:RuntimeError@runtime-error.nl, en daarna kijken of je daarmee dan kan inloggen?

Edit:
Hier vindt je een Technet Artikel:How to Allow the Use of an E-mail Address as the Logon User Name,dit is denk ik wel van toepassing in dit geval.

[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 07-01-2008 21:10 ]

• Kentsfield
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-01-2023
RuntimeError schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:42:
Hoi tweakertjes ;-)

Wanneer je runtime-error.nl koppeld aan je ads kan dat.

Dingen!