Eerlijk is eerlijk: ik heb dit topic gecopieerd uit het "[BBG] Studenten notebook zomer 2007" topic, wat klaarblijkelijk dood is. Hopelijk wordt het niet meteen gesloten.
Hallo,
mijn vriendin zoekt een eenvoudige laptop voor in huis. Nu ben ik zelf helemaal niet thuis in het laptopwereldje, dus hoopte dat ik wat advies zou kunnen krijgen. Ja, ik heb zelf al gezocht op (m.n. in dit topic), maar het valt me op dat de laptops die hier aan bod komen in het algemeen wat duurder zijn dan wat mijn vriendin zoekt (zij is niet echt een Tweaker
).
Haar eisen:
-max €500,- maar liever rond de 350-400,-
-Moet snel kunnen opstarten
-Wordt gebruikt voor internetten en emailen
-Moet draadloos kunnen internetten
Nou zijn deze laatste twee punten denk ik niet echt van belang omdat je dit met elke lapotop wel kan. Dan komt het denk ik nog neer op het volgende wat is een betrouwbare, stevig gebouwde (maar toch lichte), snelle laptop voor rond de 400,-? Welke geeft de meeste bang for the buck?
Alvast bedankt voor reacties!
edit: Liefst met zo weinig mogelijk bundled software (scheelt weer geld!)
Hallo,
mijn vriendin zoekt een eenvoudige laptop voor in huis. Nu ben ik zelf helemaal niet thuis in het laptopwereldje, dus hoopte dat ik wat advies zou kunnen krijgen. Ja, ik heb zelf al gezocht op (m.n. in dit topic), maar het valt me op dat de laptops die hier aan bod komen in het algemeen wat duurder zijn dan wat mijn vriendin zoekt (zij is niet echt een Tweaker
Haar eisen:
-max €500,- maar liever rond de 350-400,-
-Moet snel kunnen opstarten
-Wordt gebruikt voor internetten en emailen
-Moet draadloos kunnen internetten
Nou zijn deze laatste twee punten denk ik niet echt van belang omdat je dit met elke lapotop wel kan. Dan komt het denk ik nog neer op het volgende wat is een betrouwbare, stevig gebouwde (maar toch lichte), snelle laptop voor rond de 400,-? Welke geeft de meeste bang for the buck?
Alvast bedankt voor reacties!
edit: Liefst met zo weinig mogelijk bundled software (scheelt weer geld!)
[ Voor 4% gewijzigd door tbenschop2 op 07-01-2008 18:39 ]