Toon posts:

Gelazer met cd-rom bij Diablo2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ook dit probleem dat windows bij het opstarten van diablo2 steeds maar om de play-cd vraagt, terwijl ie er wel in zit.

Ik had dit bij versie 1.04(b), maar bij 1.04c niet
En nu 1.05b er is, is het probleem ook weer terug ! @@grrr

Ik heb geen zin om een crack te doen, en bovendien kan ik dan niet meer op b-net komen

Heeft iemand dit probleem misschien ook of weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:53
dat gezeik ook altijd met die beveiliging met diablo 2 bent ik verplicht om een no cd crack te gebruiken (nee geen illigale shit ik heb zelf 2X diablo 2 liggen een van mij en van mijn vriendin)

nog erger is dat ik baldur's gate 2 heb liggen die ik niet een KAN instalern door die beveiliging aggghhhh

Iseci

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik heb ook wel eens zo iets
maar dan moet ik h'm gewoon in mijn laagste rang cd drive doen
en damn dat is mijn brander :(

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

schijnt ook zo te zijn met RA2.

K'heb weleens mensen valselijk beschuldigt van Illigaal doen, bleken ze gewoon de originele cd te hebben.

Maffe zooi hoor :(

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ok probeer dit eens:
Start diablo 2 op, dan zeurt ie om de cd, doe je het laadje open, refresh je windows ff (f5 in deze computer scherm), dan is je cd laad icoontje ook leeg (geen cd immers) en doe dan je cdrom er weer in en probeer nu eens te spelen... Het werkte bij mij wel, maar de nieuwe patches fixen het wel bij mij, het duurt wat langer maar diablo 2 start gewoon op :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb em legaal gekocht
wel ooit probs mee gehad
maar werkt nu perfect

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:53
ja diablo 2 doet het wel als ik hem in mijn brander doe(maar dat wil ik niet zo i.v.m. slijtage) maar baldur's gate 2 wil helemaal niet doen op geen van 2 de cdroms(nou ja een brander en een dvd)

Iseci

Pagina: 1