Toon posts:

Kent iemand de Reborn kaartjes??

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben gister een test REborn kaartje gekregen voor op school hebben hem geinstaleerd maar nu is de vraag wat zijn de zwakke punten?? (BTW REborn is een kaartje dat je in een pci slot duwt en je gaat dan geheel virtueel werken... kan onder dos formateren gdisk kan hij niet lezen begint hij te piepen en slaat hij vast, pm doet het ook niet bios is ook virtueel)

/edit het moet zijn kaaRtjes :(

Wie heeft er ervaringen met new born??

Verwijderd

Het zijn reborn kaarten. We hebben ze hier ook, maar meer weet ik er ook niet vanaf.
Er is veel over te vinden op internet !

Verwijderd

Ik ken ze ook, en het grote nadeel is dat je niks meer vanaf afstand kunt updaten. Voor de rest heeft het alleen nog maar voordelen.

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 23:52
kheb net een reborn kaartje op'e post gedaan :) voor een klant van ons (loop stage)

reborn kaartjes zorgen ervoor dat alles weer in originele staat verkeerd zodra je hem reset. Wel gemakkelijk dus voor scholen enzo zodat leerlingen altijd met 'frisse' pc's werken waar dus weinig troep opstaat.

Althans zo denk ik erover, goed geschikt voor grote netwerken met veel verschillende mensen erachter...

Verwijderd

Topicstarter
Reborn ook goed :) maar wat ik bedoel hoe zit het met de beveiliging??? is die niet makkelijk te kraken??

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-07 19:54

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Nee is niet te kraken, hij slaat zelfs het bios op, dus zelfs al verneuk je het bios, dan is er niks aan de hand de volgende keer dattie opstart is alles weer in orde.. echt superkaartjes. Het werkt echt hardwarematig, wil je er omheen moet je het kaartje eruit halen.

aAarGhh

Verwijderd

Een systeem met een reborn kaart erin heeft in november 3 dagen HCC overleefd.
Was een systeem waar iedereen mocht proberen dat te kraken, zijn zelfs bios-krakers enzo aan te pas gekomen, maar het ding is niet gekraakt.

Was op de stand van de Computer!Totaal redactie btw.

Verwijderd

En dat voor maar 100,- of 145,- gulden!!!

reborn.nl
Alleen is dat kaartje alleen te koop voor bedrijven.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 14:34 schreef Esoteric het volgende:
En dat voor maar 100,- of 145,- gulden!!!

reborn.nl
Alleen is dat kaartje alleen te koop voor bedrijven.
Ik weet niet of dat wel waar is, bij het bestelformulier is het niet verplicht de naam van een bedrijf/organisatie in te vullen. Mail ze even, zou ik zeggen.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:29
heeft volgens mij vorige maand een artikel over in de Computer Totaal gestaan. Nou, kan het zo gauw niet vinden, misschien is het al twee maanden terug....

Verwijderd

Ik snap jouw probleem niet hoor.
Als je de PC installeert, de kaart er dan instopt, ben je klaar.

Als je echt systeembeheerder bent, haal je het kaartje eruit als de boel moet veranderen, daarna het kaartje er weer in.

Ben je niet gewoon diezelfde scholier weer die zo graag het systeem op school wilt kraken ?? Regkid ??

Denk je dat we er nu wel instinken soms..?

Dat kaartje is niet te kraken.
Wat mooi is voor de rust op school Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//tongue.gif

Verwijderd

marten... b&c? :)

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 11:39
Op vrijdag 16 februari 2001 11:45 schreef Hooi het volgende:
Ik snap jouw probleem niet hoor.
Als je de PC installeert, de kaart er dan instopt, ben je klaar.

Als je echt systeembeheerder bent, haal je het kaartje eruit als de boel moet veranderen, daarna het kaartje er weer in.

Ben je niet gewoon diezelfde scholier weer die zo graag het systeem op school wilt kraken ?? Regkid ??

Denk je dat we er nu wel instinken soms..?

Dat kaartje is niet te kraken.
Wat mooi is voor de rust op school [afbeelding]
Nou , als je het kaartje eruit haalt, iets installed , dan is het weer weg zodra je het erin stopt.............Me Knows.......

• Dapa
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 16 februari 2001 11:45 schreef Hooi het volgende:
Daar zijn ook elegantere oplossingen voor :)

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 18:37
Op donderdag 15 februari 2001 15:22 schreef -polle- het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat wel waar is, bij het bestelformulier is het niet verplicht de naam van een bedrijf/organisatie in te vullen. Mail ze even, zou ik zeggen.
Hij is gewoon te koop bij computer winkels rsh.nl

Verwijderd

En ze werken met een administrator wachtwoord *D

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:23
Ze hebben alleen de neiging om na verloop van tijd spontaan kapot te gaan. Start het hele systeem niet meer op, fijn..... :(

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 21:26
Ik ken een sysadmin die ervaring heeft met ReBorn en hij is erg tevreden.

Remote updaten kan volgens mij wel, je kan die kaartjes in slave mode zetten en dan een gehele image van een master computer oversturen.

Wat wel een groot nadeel is dat de goedkoopste uitvoering niet geschikt is voor Windows NT/2000 (dat staat er tenminste op) en je dan dus een duurdere versie moet kopen. Verder heb ik geen idee hoe die dingen omgaan met WinXP of zelfs Linux.

Verwijderd

het is eigenlijk wel te kraken want bij ons op skoele hebben we die dingen ook en als je je pc gewoon uitdouwd ipv afsluit in windows zelf, dan staat alles er nog op wat je hebt gedaan/gewijzigd/toegevoegd !
Pagina: 1