In nieuws: Sony presenteert Alpha DSLR-α200 (wat een rare link trouwens, check het gedeelte voor .html) staan een aantal foto's, nu zijn die prima, alleen als je de foto's aanklikt voor de fotoviewer, komt er ook een plaatje van Bully en nog wat andere foto's die ik niet kon plaatsen. Ctrl+F5 gedaan, had geen effect, het lijkt erop dat de verkeerde foto's waren geselecteerd voor de viewer.
Hier ook alles in orde 
Cool trouwens die fotoviewer, had ik nog niet eerder gezien geloof ik
Cool trouwens die fotoviewer, had ik nog niet eerder gezien geloof ik
Kater? Eerst water, de rest komt later
Vermoedelijk bekeek je de afbeeldingen op deze pagina: http://tweakers.net/nieuws
Er bevinden zich daar meer setjes thumbnails (van andere nieuwsberichten) die kennelijk allemaal dezelfde naam hadden, waardoor ze bij elkaar in de imageviewer werden getoond. Ik heb dit opgelost door het setje thumbnails van het A200-bericht een unieke naam te geven.
Er bevinden zich daar meer setjes thumbnails (van andere nieuwsberichten) die kennelijk allemaal dezelfde naam hadden, waardoor ze bij elkaar in de imageviewer werden getoond. Ik heb dit opgelost door het setje thumbnails van het A200-bericht een unieke naam te geven.
Dat lijkt inderdaad het geval te zijn. Bedankt voor het fixen!
Pagina: 1