Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Hallo,

Mijn vraag had ik ook al gesteld in het grote nokia n80 topic, maar toen bedacht ik me dat mijn probleem misschien ook wel in andere telefoons kan voorkomen met een miniSD kaartje. Ik heb dan toevallig een N80.
Op de een of andere manier staat er een password op mijn memorycard. Nu kan ik er niet meer opkomen, elke keer wordt er naar dat password gevraagd! Nu kan ik voor 'remove password' kiezen alleen dan moet ik eerst het oude wachtwoord weten. (4x0 en 1234(5 ) werken niet). Nu kan ik ook kiezen voor formateren (nog niet geprobeerd) want ik weet niet of dit zin heeft, of het wachtwoord dan gewoon bewaard wordt?
Het kaartje wordt ook niet (meer) herkend door de pc.

Kortom, hoe verwijder ik dit password zonder het huidige te hoeven weten?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Word hij in je PC wel herkend bij "Start > uitvoeren > diskmgmt.msc" ?

Daar kun je de partities e.d zien die op je kaartje zouden moeten staan.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Het ligt er een beetje aan of het wachtwoord door je telefoon is aangemaakt of gewoon een functie is van de minisd kaart.
Nou heb ik zelf geen minisd kaartjes, maar het lijkt me sterk dat daar standaard een wachtwoord functie opzit.

Ik zou zeggen formateren en nog een keer proberen :)

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
ThinkPadd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:22:
Word hij in je PC wel herkend bij "Start > uitvoeren > diskmgmt.msc" ?

Daar kun je de partities e.d zien die op je kaartje zouden moeten staan.
Nee, dan wordt het kaartje niet herkend. Wel als ik 'devmgmt.msc' zie ik het er tussen staan.
job schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:23:
Het ligt er een beetje aan of het wachtwoord door je telefoon is aangemaakt of gewoon een functie is van de minisd kaart.
Nou heb ik zelf geen minisd kaartjes, maar het lijkt me sterk dat daar standaard een wachtwoord functie opzit.

Ik zou zeggen formateren en nog een keer proberen :)
Ik weet bijna zeker dat het wachtwoord door de telefoon is aangemaakt. Misschien heb ik dit zelf wel een keer per ongeluk gedaan, maar daar weet ik niets meer van.
Inmiddels heb ik het kaartje geformateerd, maar zonder succes: Er staan nog steeds een wachtwoord op en wordt nog niet 'normaal' herkend door windows. Bij wachtwoord verwijderen moet ik het oude ook hebben...

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:38

sanzut

It's always christmas time

Nokia bellen?