Toon posts:

Internet logging.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijne heren.

Ik weet dus wel hoe ik internet gebruik moet loggen.

Maar ik weet dus niet of ik kan checken of dit bij mijn eigen user account op het domein geschied?
Ik zou dit namelijk graag willen checken, want dit mag volgens de wet niet en ik heb zo'n vermoeden...

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet.

FCU

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als je het over een zakelijke omgeving hebt: dit mag volgens de wet wel, als er aan een aantal voorwaarden voldaan is.

Volgens mij is hier overigens niet of nauwelijks achter te komen...

Verwijderd

Topicstarter
TheRookie schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:19:
Als je het over een zakelijke omgeving hebt: dit mag volgens de wet wel, als er aan een aantal voorwaarden voldaan is.

Volgens mij is hier overigens niet of nauwelijks achter te komen...
Hmmm, das dan weer minder...
Dat je het niet of nauwelijks kan traceren dan...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nee, dat kan niet. Als je daadwerkelijk wist hoe je het internetgebruik moet loggen dan had je in beperkte mate zelf wat kunnen bekijken; maar netwerkverkeer is nou eenmaal erg makkelijk te sniffen door de netwerkeigenaar. Ook het uitlezen van de logfiles van een transparante proxy is erg makkelijk.

Lees anders http://www.ehio.nl/135/afspraken-internet-email-werk.htm en meteen ook Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor wat tips van dingen die je zelf kan doen alvorens je een topic op GoT start :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.