Ik wil, waarschijnlijk net als velen, een bioscoop ruimte in huis maken. Als beamer wil ik de optoma hd70 nemen. Dit is naar wat ik gelezen heb de meest betaalde HD beamer en met 720p voor een beamer ben ik tevreden. 1080p is misschien een optie voor over een paar jaar.
Nu vroeg ik mij af wat voor projector scherm hier het best bij past. De beamer zal aan het plafond worden opgehangen en waarschijnlijk zal deze op een afstand van ongeveer 2 tot 3 meter van het scherm worden geplaatst.
Het scherm moet aan het plafond worden opgehangen en moet oprolbaar zijn, gezien het scherm voor 2 deuren wordt gehangen die naar ons dakterras leidt.
Mijn vragen zijn nu:
Nu vroeg ik mij af wat voor projector scherm hier het best bij past. De beamer zal aan het plafond worden opgehangen en waarschijnlijk zal deze op een afstand van ongeveer 2 tot 3 meter van het scherm worden geplaatst.
Het scherm moet aan het plafond worden opgehangen en moet oprolbaar zijn, gezien het scherm voor 2 deuren wordt gehangen die naar ons dakterras leidt.
Mijn vragen zijn nu:
- Wat is de maximale grootte wat ik kan projecteren?
- Wat is een goed betaalbaar ophangbaar en oprolbaar scherm?
- Waar moet ik nog meer aan denken?
bla di bla bla