Dit jaar gaan wij verhuizen naar een nieuwe woning. In dit huis willen we de audio-voorziening eens goed regelen. Uitgangspunt is dat er in een aantal kamers muziek te luisteren moet zijn. Nu zag mijn vrouw (ja, ja
) het Sonos multiroom systeem ergens in een blad staan en maakte toen de opmerking dat zij zoiets wel zag zitten. Vandaar ook deze adviesvraag aan de experts van dit forum :-)
Uitgangspunten:
Momenteel hebben wij een Onkyo tuner/versterker en een Bose Acoustimass 15 set van zo'n 7 jaar oud. De Onkyo zal waarschijnlijk verdwijnen maar de boxen zijn nog goed genoeg voor hergebruik.
Dus: wie kan ons helpen in de speurtocht naar zo'n systeem ? Voor meer info over wat wij precies zoeken: klik hier
Uitgangspunten:
- 1 audio systeem in de huiskamer(centraal)
- In de huiskamer worden (veel) films gekeken dus Dolby-Surround daar is een 'must have'
- Overige kamers alleen audio, geen video
- Clients in meerdere kamers (uitbreidbaar)
- Iedere kamer afzonderlijk eigen zender te beluisteren
- MP3 jukebox mogelijkheid
- Draadloos (bij voorkeur)
- 'Follow-Me' mogelijkheden met het signaal
- Ook te gebruiken door een noob
- Visueel aantrekkelijk dus geen grijze dozen (een eis van mijn vrouw
)
Momenteel hebben wij een Onkyo tuner/versterker en een Bose Acoustimass 15 set van zo'n 7 jaar oud. De Onkyo zal waarschijnlijk verdwijnen maar de boxen zijn nog goed genoeg voor hergebruik.
Dus: wie kan ons helpen in de speurtocht naar zo'n systeem ? Voor meer info over wat wij precies zoeken: klik hier
[ Voor 2% gewijzigd door Rincewind op 07-01-2008 15:37 . Reden: Extra info toegevoegd (transtec-link) ]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees