Disk activiteid monitoren.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Kent iemand een programma of methode om te zien welk proces er bezig is de harddisk te benaderen?
Ik vind namelijk dat op sommige computers de disk altijd bezig, is en zou graag eens wat inzicht willen hebben wie wat en hoe de harddisk geruikt.

brabrabrabra...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

KSysGuard bijvoorbeeld?
Staat er niets op sysinternals.com (voor Windows dan)

Vraag me af hoe ver/diep je wil kijken...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoeken gaf mij al best wat goede hits. Maar Sysinternals heeft daar wel een tooltje voor, zoals Process Monitor. Eigenlijk hebben ze overal wel een tooltje voor.

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 07-01-2008 13:47 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

DiskMon is an application that logs and displays all hard disk activity on a Windows system. You can also minimize DiskMon to your system tray where it acts as a disk light, presenting a green icon when there is disk-read activity and a red icon when there is disk-write activity.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dus :)

Graag iets meer eigen huiswerk doen voor je een topic opent.
Zie ook de Windows Clients - Policy en de aanmeldingsvoorwaarden over het stuk vooronderzoek en het kiezen van een goede topictitel.

In beide gevallen mankeert er het één en ander, daarom gaat je topic ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.