[DMW Client] Registreren is al lange tijd niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 794 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:46
Ik zou graag DMW Client willen gaan gebruiken, voor diegenen die dit programma niet kennen:
Je moet dit programma draaien om te kunnen gamen op bepaalde servers. Het programma scant je pc dan op eventuele bestanden zodat je niet in staat bent om te cheaten.

In mijn geval gaat het om Medal of Honor: Allied Assault

Om dit programma te draaien moet je tegenwoordig ook een account aanmaken, dit kan echter niet omdat account creation al een tijdje offline is: http://dmwworld.com/view.php?page=createaccount

Iemand enig idee hoe lang deze situatie nog gaat duren? Ik kan nu niet inloggen op een aantal servers...

[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-01-2008 13:41 ]

Verwijderd

je kan dit ook doen met all seeing eye.

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:12:
je kan dit ook doen met all seeing eye.
Kan iemand mij vertellen waar ik dit dan via ASE in kan stellen? Ik heb zowel het hele programma als de ASE site zorgvuldig nagelopen maar kon het niet vinden...

• Vlassie1980
ik schop dit topic nogmaals omhoog, ik heb op veel plekken gezocht maar kan me nergens registreren voor DMW client. Zwaar irritant want de meeste objective servers draaien met DMW en op de overige lopen veel cheaters en lamers rond.

Als iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graag...

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-11 09:54
Zover ik weet is het niet mogelijk elders te registreren dan daar op dmwworld.com.

Zoals er bij de accountregistratie staat is het maken van accounts uitgesteld totdat DMW Pro wordt uitgebracht. Ik weet niet hoe lang dit nog kan duren, maar misschien moet je eens daar op de fora kijken wat voor oplossing geboden wordt (tenzij je geregistreerd moet zijn om daar op te kunnen kijken natuurlijk :P)

Hmm, ik zie net dat er zelfs niet een echt forum is. Lekkere prutsers zijn het weer daar bij DMW. Het programma helpt overigens niet verschrikkelijk veel tegen cheaters in MOHAA.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SGD >>> SPV

• Vlassie1980
Stef.NL schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:22:

Hmm, ik zie net dat er zelfs niet een echt forum is. Lekkere prutsers zijn het weer daar bij DMW. Het programma helpt overigens niet verschrikkelijk veel tegen cheaters in MOHAA.
Ja, ze hebben het inderdaad lekker voor elkaar daar bij DMWworld.com :(
Ik weet idd dat er nog steeds cheaters aanwezig zijn wanneer een server DMW draait en daar kan ik dan ook nog wel mee leven. Wat mij nog het meeste irriteert is dat een groot deel van de servers op DMW draait en ik daar dus na verloop van tijd vanzelf wordt afgekicked...

Verwijderd

al meer info hierover? ik wil het namelijk ook gebruiken, maar kan me dus nog steeds niet aanmelden!
Pagina: 1