Ik heb dit weekend mijn computer geformatteerd, en vervolgens alles weer netjes geinstalleerd enzo. Alleen krijg ik mijn tv-out niet meer aan de praat. Als ik hem opstart met de SVHS kabel er al in, dan krijg ik het windows XP opstartscherm op zowel mn monitor als tv, maar als ik eenmaal in Windows bij Display Settings klik op "Extend my device to this monitor" (TV, dus 2) en dan op apply druk gaat het kruisje weer weg en blijft het beeld alleen op de monitor. Heb ongeveer alles al geprobeerd in de settings van mijn videokaart, maar ook daar geeft ie aan dat de tv niet aangesloten is. Er zal vast een of andere kleine kutinstelling zijn die ik over het hoofd zie, want voor het weekend heeft ie het nog perfect gedaan. Heb een Radeon 9550, en gebruik dus SVHS om hem te connecten. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Alvast dank...
Staan je PAL-B/NTSC en s-video/samengesteld-uit instelling ook goed?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Wow snelle reactie....die PAL/NTSC instellingen heb ik inderdaad geprobeerd, maar volgens mij moet dat niks uitmaken aangezien ik daar eerder ook niets aan verandert heb. Die S-Video/Composite instellingen kan ik schijnbaar nergens veranderen? Volgens mij gaat ie er ook automatisch vanuit dat ik composite gebruik idd...enig idee waar en hoe deze instellingen zouden moeten staan? thanksMichael Knight schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:38:
Staan je PAL-B/NTSC en s-video/samengesteld-uit instelling ook goed?
Edit: even een plaatje ter illustratie>
[ Voor 9% gewijzigd door brainovic op 07-01-2008 13:50 ]