Toon posts:

Wanneer komt de wii

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer de wii weer in nederland geleverd wordt?
Ik heb hem besteld en sta bovenaan de lijst, maar ze kunnen mij niet vertellen precies.

Meerdere websites zeggen halverwege volgende week, andere weer over 5 weken.

Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De meeste winkels hebben het steeds over eind Januari/begin Februari.. ergens in die buurt denk ik dus.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Als de winkel het al niet weet. Hoe zouden wij dan iets moeten weten :?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wow, en wat zegt de winkel waar je de Wii besteld hebt? Of Nintendo Benelux?

Sorry, maar GoT lijkt me niet de plek om dit soort dingen te bepraten; wij hebben geen/weinig inzicht in bestellingen op jouw naam bij bedrijf X of Y.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:53
Mijn vriendin en ik zijn ook opzoek naar een WII maar (bijna) elke (web) shop heeft een "onbekende" levertijd. Het enige remedie is bestellen en afwachten... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:52

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Nou ja, ik wil je de mijne wel verkopen voor 200 euro ;)
[/flauw]

Die levertijden zijn gewoon bagger. Punt.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:55
Snap ik niet, zo'n beetje iedere winkel waar ik naar binnen loop heeft de Wii gewoon staan, afgezien van de Intertoys dan. Hebben jullie al eens bij een Mediamarkt of Free Record Shop gekeken? Deze winkels heb ik namelijk nog nooit zonder Wii's gezien tijdens de launch van het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:27

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Even over de grens in Duitsland kijken... nog genoeg te vinden :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

UTwizard schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:34:
Hebben jullie al eens bij een Mediamarkt of Free Record Shop gekeken? Deze winkels heb ik namelijk nog nooit zonder Wii's gezien tijdens de launch van het ding.
Ik dacht dat er bij de mediamarkt hier nog wel stonden ja, en je kan ook naar duitsland. Bij de Saturn (Oldenburg) heb ik daar een hele stapel Wiis zien staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34
Hoorde gister dat ze nog bij de makro verkrijgbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:53
Snap ik niet, zo'n beetje iedere winkel waar ik naar binnen loop heeft de Wii gewoon staan, afgezien van de Intertoys dan. Hebben jullie al eens bij een Mediamarkt of Free Record Shop gekeken? Deze winkels heb ik namelijk nog nooit zonder Wii's gezien tijdens de launch van het ding.
de plaatselijke Free Record Shop heeft hem niet en reserveren doen ze niet aan, Mediamarkt heb ik nog niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch. Toen wij voor kerst een Wii gingen kopen, waren ze in Utrecht centrum zo goed als uitverkocht. Behalve bij de Intertoys, die had 'm nog.....

Toen ik daarna een extra controller ging scoren, verzekerde elke winkelier in Utrecht centrum me, dat ik dat wel kon vergeten voor halverwege januari. Behalve de Dixons, die had er nog 1....

Enige wat ik toen niet kon bemachtigen was een tweede Nunchuck.

Dat is nu ruim 3 weken geleden. Paar dagen geleden ging mijn vriendin 2 nieuwe spelletjes kopen.... Die spelletjes heeft ze gevonden, na veel zoeken. Maar de console zelf of accessoires hebben ze nergens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ligt er gewoon een beetje aan waar je woont in de randstad is het gewoon lastig om een wii te vinden terwijl in andere gebieden de wii makkelijker te krijgen is...
misschien een tip ...
hier in enschede heb ik afgelopen week nog ff rondgelopen en is de wii nog aardig te verkrijgen.
alleen bepaalde spellen zoals Guitar Hero 3 voor de wii zijn hier niet meer te vinden.
maar ik denk dat dit een landelijk probleem is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wii komt wanneer die weer leverbaar is: Nintendo pompt continue Wii's uit, maar ze zijn gewoon meteen weer op. Omdat er verder niet zoveel over te vertellen valt, doe ik dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.