Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds een paar weken windows vista home premium maar ik heb geen mogenlijk heid om FTP toegang te krijgen tot mijn server :( hoe kan dit? want mijn met XP systeem kan ik wle de ftp op komen is dit een probleem in Vista of ligt het aan mijn draadloze verbinding?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

al vast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:04
firewall uit?? ik denk dat het daar aan ligt

vista vind ik een hel met netwerkverbindingen. soms kun je je eigen gedeelde mappen niet eens openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
firewall uit nog steeds geweigert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag, geef ff wat meer info joh, zo kan toch niemand er wat van bakken?
Iedereen hier wil graag helpen, maar dan moeten we wel weten waar het over gaat...?

[mierenneukmodus]
geweigerD
[/mierenneukmodus]

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Hoe maak je verbinding ? Als je dit via de browser probeerd heb je pecht, dit moet dan via de verkenner. En als je een client gebruikt... gebruik je dan wel de goede goede gegevens ?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry,

ik gebruik een client genaamd filezilla, en ja ik gebruik de goede gegevens want de zelfde instellingen als ik dei gebruik dus wachtwoord geruikersnaam url krijg ik wel verbinding, met de server als ik het dan op vista home probeer echter niet.

[edit]

sommige zeggen van ja je sevrer ondersteunt geen Vista connecties maar volgens mij maakt dat niet uit of wel?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Het zou inderdaad niet uit moeten maken of je nu een FTP verbinding op wilt zetten met FileZilla vanaf je XP computer of vanaf je Vista computer.

Kan je op dit moment met je Vista computer wel gewoon die server pingen? - Even controleren of we wel echt contact kunnen krijgen met de server
Kan je eens monitoren bij je FTP server of die de verbinding wel binnenkrijgt (log)?

Welke foutmelding krijg je eigenlijk precies in je FTP client?

ps. Je mag van mij wel even je post een keer bekijken voor je op 'Verstuur bericht' klikt. Het barst namelijk van de fouten.
Pagina: 1