Toon posts:

Help??

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb totaal geen verstand van computers, ik kreeg een tip van iemand om naar deze site te gaan..
Ik zoek dus een computer( met beeldscherm) die snel is en een goed geheugen heeft, ik gebruik mijn computer vooral voor veel sport, ik bekijk dus veel sport en download ook gigantisch veel wedstrijden.
Er moet dus ook een goeie videokaart inzitten, de computer moet bestendig zijn tegen veel downloads tegelijk, en moet supersnel zijn en niet vastlopen want daar heb ik een hekel aan..
Mijn budget zit tussen de 600 en 1000 euro..

Ik hoop op reacties,

Groeten kees van Leeuwen

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

lol .... koop een pc van 1000 euro zou ik zeggen

alleen video beeld .. mooi geen xtra grafische kaart nodig hoor

[ Voor 41% gewijzigd door Fish op 06-01-2008 23:31 ]

Iperf

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-02 21:22

Twazerty

AVCHDCoder developer

zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn om te kijken welke beter is. Het kost even tijd maar dan heb je wel wat je wil. Meestal geld duurder = sneller.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 16:56
Voor het bekijken van video's heb je geen zware videokaart nodig hoor, de goedkoopste voldoet in principe al. Wat betreft het vele downloaden, zorg dat er een grote harde schijf in zit. Kwa beeldscherm zou ik kijken naar 19 inch of groter, kijkt wel zo prettig. Verder nog wat? ;)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

www.beginnersweb.nl lijkt me een goede plek voor jou om te starten. Dit forum is met name bedoeld voor mensen met een bovengemiddelde interesse en kennis van computers.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Edmin schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:32:
www.bweginnersweb.nl lijkt me een goede plek voor jou om te starten. Dit forum is met name bedoeld voor mensen met een bovengemiddelde interesse en kennis van computers.
Dan wel de link even goed zetten: Beginnersweb ;)

Edit: spuit 11 :P

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

lees onderstaande eens door:
CSL Beleid
CSL FAQ

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
@ED_L ik weet dat er hier mensen met kennis van computers zitten daarom heb ik het hier gepost.
Maar niemand van jullie weet welke desktop(aanbieding) op dit moment het beste is voor mij, ik spaar al best lang hier voor en wil wel weten of ik het goed besteed.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Op GoT verwachten we eigen inzet van de gebruikers. Dat wil zeggen dat men sowieso eerst een poging moet doen om het zelf uit te vinden. Mocht je bij bepaalde eenvoudige zaken al blijven steken dan is meer research noodzakelijk of zul je moeten uitwijken naar fora zoals Beginnersweb :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.