Toon posts:

[iTunes] Wil niet (meer) opstarten.

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort ben ik een trotse bezitter van een iphone, en ondanks dat ik het nooit zo met apple heb gehad in het verleden vind ik het toch een heel fijn ding. Echter, de ellende begon toen ik er muziek op wilde zetten.

Ik heb diverse versies van itunes geprobeerd, maar elke keer heb ik hetzelfde probleem; Hij start gewoon niet op. De installatie verloopt perfect, alles is gewoon flex klaar voor gebruik maar als ik dan daadwerkelijk het programma wil gaan gebruiken gebeurt er -helemaal- niets. Het gaat hier om Windows.

Het vreemde is dat er vorige week, toen ik nog geen iphone had, een vriendin is langsgeweest met haar ipod en we zonder problemen muziek erop konden zetten en er in de verste verte geen moeilijkheden waren. Helaas heb ik diezelfde avond nog itunes eraf geflikkerd omdat ik niet wist dat ik het een week later weer nodig zou hebben :(

Ik heb diverse oude topics doorgespit, maar helaas heeft niets kunnen helpen. Korte opsomming van mislukkingen:

• Reinstall van itunes
• Bij task manager alle itunes processes uitzetten
• Verschillende versies van itunes geprobeerd
• Reg files verwijderd die overbleven waren na uninstall
• Pref file verwijderd uit \Application Data\Apple Computer\iTunes
• Met mijn hoofd op het toetsenbord geslagen.

Een reinstall van windows ligt natuurlijk het meest voor de hand, maar dat zou ik liever willen vermijden. Ook heeft dat (getuige andere/oudere topics) niet altijd voor de oplossing gezorgd.

Als iemand nog suggesties heeft hoor ik ze graag. Alternatieven voor itunes zijn ook heel welkom.

BVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel heb je ooit. Ik had alle bovenstaande geprobeerd toen ik opeens opmerkte dat er geen quicktime was geinstalleerd tijdens de itunes installatie. Dus ik probeer gewoon quicktime standalone te installeren en warempel, dat was het hele probleem :)

Maargoed, als iemand nog alternatieven heeft voor itunes hoor ik ze alsnog graag. Itunes vind ik maar klote :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:44
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:09:
Wel heb je ooit. Ik had alle bovenstaande geprobeerd toen ik opeens opmerkte dat er geen quicktime was geinstalleerd tijdens de itunes installatie. Dus ik probeer gewoon quicktime standalone te installeren en warempel, dat was het hele probleem :)

Maargoed, als iemand nog alternatieven heeft voor itunes hoor ik ze alsnog graag. Itunes vind ik maar klote :(
Probeer er anders eerst even aan te wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat sowieso. Maar ik was mijn Creative: Zen vison:M gewend, en die interface is gewoon doodsimpel maar doet zijn werk. Een stuk meer mijn stijl dan al dat gesynchroniseer ;)

Wel heb ik een nieuw probleem. Mijn redelijk nieuwe Skullcandy headphone past niet op de Iphone, waardoor ik dus ben aangewezen op de standaard oordopjes die bij de phone worden geleverd. Bestaat er iets als een plug die hem toch passend maakt? Het probleem is dat de skullcandy plug niet 'diep' genoeg is (of te dik). -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
Ja op Ebay zijn adapters te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Maximus

There is no substitute

Reverend, wanneer je Windows gebruikt kun je volgens mij ook gebruik maken van Winamp. De meest recente versie heeft een "ingebouwde" plugin om ook te kunnen synchroniseren met de iPod. Of de Touch al gesupport wordt moet je dan even uitzoeken :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:09:

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_iPod_managers

JFGI :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cool. Is daar nog een speciale naam voor oid waar ik op kan zoeken? Bedankt iig :)

edit: Lama, al gevonden. Tnx. Ik ga hem bestellen via UK denk ik. Veiligst qua verzendkosten lijkt mij.
Reverend, wanneer je Windows gebruikt kun je volgens mij ook gebruik maken van Winamp. De meest recente versie heeft een "ingebouwde" plugin om ook te kunnen synchroniseren met de iPod. Of de Touch al gesupport wordt moet je dan even uitzoeken :)
Tnx, ik zal het eens checken!
Ik zal het eens uitchecken. Het probleem wat ik echter al heb gehad bij 2 alternatieven is dat Iphone niet wordt ondersteund, ipod wel. Jammer dat dat niet in de graph staat :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:27:
Dat sowieso. Maar ik was mijn Creative: Zen vison:M gewend, en die interface is gewoon doodsimpel maar doet zijn werk. Een stuk meer mijn stijl dan al dat gesynchroniseer ;)

Wel heb ik een nieuw probleem. Mijn redelijk nieuwe Skullcandy headphone past niet op de Iphone, waardoor ik dus ben aangewezen op de standaard oordopjes die bij de phone worden geleverd. Bestaat er iets als een plug die hem toch passend maakt? Het probleem is dat de skullcandy plug niet 'diep' genoeg is (of te dik). -_-
Weet iemand toevallig of dat met alle Skullcandies in combinatie met een iPod Touch?
Pagina: 1