Casio Exilim Z5 dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51
Beste mede-tweakers,

Ik heb een hele tijd geleden een Casio Exilim Z5 gekocht, leuk dingetje, lekker compact. Goed tevreden over dus.

Nu wou ik een aantal weken terug deze nog eens gebruiken. Batterij erin en gaan met de banaan dacht ik; niet dus. De camera gaat niet aan, ook niet als ik er een volledig geladen accu instop. Bij het koppelen aan de computer gebeurt even weinig, dus ik denk dat het aan de camera zelf ligt.

Nu heb ik wel gezien dat als ik de accu wil laden, het lampje van de lader blijft knipperen, iets wat mij voorheen nog nooit opgevallen was, hierover staat ook niets in de (erg magere) manual van het dingetje.

Normaliter zou ik hiermee terug gegaan zijn naar de winkel waar ik hem kocht, maar het bonnetje is spoorloos verdwenen, zeer waarschijnlijk dat dit met een kleine verbouwing is gebeurt :(

Ik hoop dat iemand van jullie mij een stuk verder op weg kan helpen, alvast bedankt!

Edit: Na lang zoeken kunnen vinden dat het knipperende lampje een battery abnormality is. Zou dus betekenen dat de batterij kaduk is, echter lijkt me dit sterk omdat ik hem geprobeert heb met een andere batterij (ook van een Exilim Z5) en toen gaf de camera ook geen reactie.

[ Voor 13% gewijzigd door rGz op 06-01-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb toevallig hetzelfde probleem met een andere casio exilim camera. Heb jij er al een oplossing voor gevonden?