Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
hallo beste tweakers,

Ik heb sinds een tijdje
Vista ultumate 64 bits geinstalleerd op mijn laptop en alles werkt heerlijk. Behalve Windows Media center. Als ik bij online media een kanaal wil bekijken dan krijg ik invalid application. Bij bijna alle kanalen. En bij sommige krijg ik dat ik mijn flash moet updaten. Dat heb ik geprobeerd maar dat mocht niet baten. Volgens mij komt het omdat flash tot vandaag geen 64 bit browsers ondersteund. Dus dat snap ik.
Maar waarom krijg ik bij de rest invalid application?. Ik had Vista eerst geinstalleerd met als locatie Nederland, en alle kanalen deden het toen (Nederland 4 etc.). Maar omdat de aanbod erg weinig is heb ik Vista opnieuw geinstalleerd alleen met locatie als VS. Nu heb ik dus veel meer kanalen maar niks werkt meer. Het is precies dezelfde (legale) Vista...

Ik heb al twee dagen gesurfd erover en heb op microsoft gekeken, maar ik word maar niet wijzer. Komt het misschien omdat het een 64 bit systeem is en dus geen kanalen ondersteunt.
Voor de duidelijkheid, ik doel op tv online ( via internet), dus niet via een TV-Tuner of ies dergelijk..
Divers etc zijn allemaal geupdated en heb een base score van 4.6

Systeem:
Intel Core Duo T7500 2.2GH
4094 MB
8600 GT 512 MB (nieuwste drivers).

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, kan het niet zo zijn dat je de Amerikaanse zenders niet kunt zien omdat je vanwege auteursrechten en andere commerciële belangen geblocked wordt op basis van IP adres?