Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pagina gevolgd door topic report

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik heb vandaag 3x een topic report geplaatst omdat ik in de veronderstelling was dat de topicreport mislukt was.

Ik heb in [XP MCE] Media Center 2005 Tips & Tricks een report gemaakt van iemand die een vraag stelde terwijl het topic bedoeld is voor hints en tips. Ik heb alleen een link van de post in het topicreport geplaatst:
Jay-K in "[XP MCE] Media Center 2005 Tips & Tricks"

Nadat ik op versturer geklikt had, verscheen het begin van het topic. Ik was even in de veronderstelling dat ik toch op iets anders geklikt had o.i.d. omdat ik dus bij de topicstart terecht kwam. Dus een tweede keer gedaan. Weer kwam ik terecht bij de topicstart in plaats van de plek waar ik vandaan gekomen was; het einde van het topic. Toen dacht ik dat de kale link zonder beschrijving het probleem was. Dus stukje beschrijving erbij gedaan. Weer kwam ik bij de topicstart uit. Toen pas viel het kwartje bij mij.

Maar om een lang verhaal kort te maken: waarom gaat een topicreport na plaatsen naar het begin van het topic?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
Waar zou hij anders uit moeten komen? Hij kan niet uitgaan naar een listing van de topic reports omdat jij deze niet mag zien ;) En na een aantal keer doorklikken kan je volgensmij ook niet echt verwachten dat React onthoudt op welke pagina jij was en waar op deze pagina jij was... (overigens houdt je dan voglensmij hetzelfde probleem dat je niet ziet of het gelukt is of niet :P )

Wat misschien wel zou kunnen is een tussen pagina met een tekst als "Je topic report is geplaatst, er zal zo snel mogelijk naar gekeken worden door iemand van de crew. Alvast bedankt!"

Ik zou het dan wel op prijs stellen als die tussenpagina ook uitgezet kan worden, ik hoef niet elke keer te zien dat ik een TR heb ingedient :P

@hieronder: zie m'n edit :P

[ Voor 45% gewijzigd door Apen-nootjes op 06-01-2008 19:36 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

A-n: hij hoort normaal naar de pagina te gaan vanwaar je de TR maakt, toch?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Indeed. Net zoals bij een gewone reactie op een topic.

Een andere mogelijkheid zou natuurlijk zijn dat je een venster krijgt met een bevestiging dat je report geplaatst is. Ik hoef echt geen lijst met TR's voor m'n neus te krijgen :+

le-zen WFvN..... le-zen

[ Voor 68% gewijzigd door WFvN op 06-01-2008 19:40 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een venster is niet handig, dan krijg je een popup en dat is :X ... :Y)

Overigens ben ik het wel met je eens dat het handig zou zijn om terug te gaan naar de pagina waar je vandaan komt, maar uiteraard begrijp ik ook dat dat technisch moeilijk kan worden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
WFvN schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:38:
Indeed. Net zoals bij een gewone reactie op een topic.

Een andere mogelijkheid zou natuurlijk zijn dat je een venster krijgt met een bevestiging dat je report geplaatst is. Ik hoef echt geen lijst met TR's voor m'n neus te krijgen :+
Hmm.. hij geeft idd wel het topic id en de pagina waar je op zit mee (hetzij /last hetzij /8 o.i.d.) dus je zou idd verwachten dat hij weer naar de goede pagina terug redirect.. (ik heb niks gezegd :X )

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je in je voorkeuren kijkt, dan kan je deze uitzetten: Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding?

Geldt helaas dan voor alle reacties die je plaatst :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BtM909 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:35:
A-n: hij hoort normaal naar de pagina te gaan vanwaar je de TR maakt, toch?
Het is iets waar ik me ook altijd over verbaasd heb, maar niet genoeg om een topic te openen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Waarom zou dat moeilijk worden? * WFvN heeft ongeveer 0 ervaring met programmeren trouwens

Gezien het een DB is waarmee gewerkt wordt, lijkt het me toch niet zo enorm probleem te hoeven zijn. Met een normale reactie 'onthoudt' React toch ook waar je vandaan komt? Waarom zou dat met een TR niet kunnen? Er hoeft toch alleen een ander soortig labeltje ofzo aan de topicreport gehangen te worden zodat hij niet IN het topic terecht komt

• pven
  • Niet online
Ook ik heb niet veel programmeer-ervaring (heb in 2001 voor het laatst iets getracht te programmeren), maar voor mijn gevoel KAN het moeilijk zijn. ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Even voor de duidelijkheid. Hetgeen wat gevraagd wordt is wel degelijk een logisch gevolg.

Echter: als react niet weet waar je vandaan komt, ga je altijd naar de eerste pagina. Mits het een bug is, is het dus verstandig om heel duidelijk te beschrijven hoe je een TR hebt toegevoegd en wat de URI's waren van de pagina's die je bezocht :)

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
WFvN: Klopt, zie ook Apen-nootjes in "Pagina gevolgd door topic report" daar geef ik al toe dat ik onzin aan het verkondigen was ;)

BtM909: Vermoedelijk een bug, zie ook dat bericht wat ik net aangeef aan WFvN :P

[ Voor 20% gewijzigd door Apen-nootjes op 06-01-2008 19:45 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kom het "probleem" trouwens vaker tegen in dit subforum ;)

http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Als je via een message link in een topic komt gaat het (ook) fout. De link is dan namelijk zo. Er worden te veel parameters aan de url geknoopt.

Alleen de offset zou achter het topicid geplaatst moeten worden. En na het posten van je report moet je weer terug verwezen worden naar die pagina.

Bij ons op Techzine werkt dat prima. Ik neem aan dat dat hier ook het geval is, maar ga daarvoor geen test reports maken ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als ik het in firefox 2.0.iets probeer, dan kom ik gewoon op dezelfde pagina terecht van waar ik vertrok. Weet je zeker dat je niet een brakke browser <insert standaard crisp-rant op IE en safari/> gebruikt?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• pven
  • Niet online
Het werkt idd! :X

Is zeker dat het altijd werkt (ik heb even een testje gedaan)? Ik weet bijna zeker dat ik soms terug ga naar de eerste pagina, maar kan het nu even niet bewijzen.

Overigens gebruik ik FF 2.0.0.11.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Deze conclusie heb ik enige tijd geleden getrokken maar geen bevestiging van gekregen. Hier ook FF2.0 overigens.
cowgirl schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 06:27:
Mij gebeurt het wel heel vaak. Ik vermoed dat het gebeurd als je niet naar pagina x linkt, maar naar post x. De link is dan naar list_message en niet naar list_messages.
Hoop dat het zo te begrijpen is wat ik bedoel.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
moto-moi schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:57:
Als ik het in firefox 2.0.iets probeer, dan kom ik gewoon op dezelfde pagina terecht van waar ik vertrok. Weet je zeker dat je niet een brakke browser <insert standaard crisp-rant op IE en safari/> gebruikt?
Check.... [check stands for IE 7 draaiend op deze PC]

Goed, de combinatie van React en IE 7 gaat hire dus niet helemaal lekker.

Dan nog wel de vraag: wil je als GoT wel dat het grote aandeel gebruikers die met IE surft dat zulke dingen (goed, geen wereldramp :+ ) gebeuren?

(en ik heb het dus niet over de melding maar over het feit dat ik bij de topicstart terecht kom in plaats van de plek waar ik vandaan kwam)

[ Voor 10% gewijzigd door WFvN op 06-01-2008 21:31 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dit is gewoon een bug in React, de link naar insert_topicreport moet gewoon de juiste pagina meekrijgen en dat is niet altijd het geval. Ook in React 1.9.5 niet zo te zien, dus dat zullen we zelf moeten gaan fixen...

Intentionally left blank

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik wacht geduldig af :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp