Segfaults met MySQL 3.23.33 op Slackware 7.1

Pagina: 1
Acties:

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hola!

In de hoop dat er hier meer Slackware junkies ronddwalen drop ik dit hier effe neer. Zijn er meer mensen die problemen hebben met MySQL 3.23.33 op SLack 7.1? Ik bedoel, configuren/compilen/installen (met Berkeley DB) gaat goed enzo, maar alles wat mysqld doet is segfaulten. Iemand zelfde ervaring of evt. oplossing?

TIA!

Verwijderd

Ik heb geen Slackware, maar ik zou m'n logfiles (van zowel kernel als mysql) eens goed doorlopen. Ik gok dat je daar zou de fout uit haalt (bijv vergeten een file-tje of directory-tje aan te maken o.i.d.)

• Hans
  • Niet online
ja duh laat ik daar zelf nou niet aan gedacht hebben |:(

Sorry hoor maar dat is toch wel het eerste waar je in zo'n geval naar kijkt!

mysqld ploft er al uit voordat ie ook maar enige kans krijgt om logsfiles te schrijven of syslog aan te spreken.

Zo simpel is het niet, en ik heb zelf voldoende ervaring om alle "simpele" oplossingen al gecheckt te hebben.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 00:10 schreef Hans het volgende:
ja duh laat ik daar zelf nou niet aan gedacht hebben |:(

Sorry hoor maar dat is toch wel het eerste waar je in zo'n geval naar kijkt!

mysqld ploft er al uit voordat ie ook maar enige kans krijgt om logsfiles te schrijven of syslog aan te spreken.

Zo simpel is het niet, en ik heb zelf voldoende ervaring om alle "simpele" oplossingen al gecheckt te hebben.
Sjees zoek het toch lekker verder zelf uit :(

Ik ga echt niet eerst naar profiles kijken om te kijken of je te maken hebt met iemand die waarschijnlijk enigszins verstand ervan heeft, voordat ik een antwoord geef.

Je moet eens kijken met wat voor een stomme dingen (in de ogen van een ervaren gebruiker) mensen hier wel eens komen.
De hulp was alleen maar goed bedoeld.

Verdere hulp van deze kant kan je wel vergeten in ieder geval :(

• Hans
  • Niet online
ja joh vat het nog serieuzer op... *zucht*

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Draai anders eens een strace op mysqld? Ik denk dat je daar wel wat informatie uit moet kunnen halen.
Pagina: 1