Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Gesprek minimaliseren voordat je een spel start? Het gebeurt helaas wel eens vaker dat MSN ongevraagd de focus steelt. Installeern TweakUI van MS PowerToys en zet de optie "Prevent programs from stealing focus" aan. Dat zou het probleem moeten oplossen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
kijk daar hebben we wat aan ik gaat het zo proberenHero Of Time schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:07:
Gesprek minimaliseren voordat je een spel start? Het gebeurt helaas wel eens vaker dat MSN ongevraagd de focus steelt. Installeern TweakUI van MS PowerToys en zet de optie "Prevent programs from stealing focus" aan. Dat zou het probleem moeten oplossen.
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Verwijderd
Ik weet dat ik gezien heb (dacht ik bij msn) dat je een optie heb die er voor zorgt dat; zodra er gepraat word tegen je het venster naar voren komt. Ik ga even kijken of dit klopt.
- Het zou een optie van msn zelf kunnen wezen.
- Het zou een optie van msn zelf kunnen wezen.
Of je zet msn uit, ik neem aan dat je niet zo'n goede multitasker bent
Homey — Critics are those without skills to create.
Verwijderd
Er zijn ook alternative manieren als msn. Er zijn programma's die de MSN lijst kunnen openen. Misschien meot je daar naar zoeken. soort aim en google talk enzo. MSN kan je er ook in plaatsen en niemand merkt dan dat je niet msn heb.
Pagina: 1