Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
beste got,
Sindsdien heb ik mijn pc met 1 januarie helemaal geformatteerd dus alles werkte weer perfect alleen hier komt het..

Als ik een game speel en msn staat nog aan en gesprek staat op de achtergrond en iemand zegt wat gaat gelijk game minimaliseren en zie ik dat gesprek.. vrij irritant hoe kun je dat oplossen?

bedankt,
xen

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gesprek minimaliseren voordat je een spel start? Het gebeurt helaas wel eens vaker dat MSN ongevraagd de focus steelt. Installeern TweakUI van MS PowerToys en zet de optie "Prevent programs from stealing focus" aan. Dat zou het probleem moeten oplossen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Hero Of Time schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:07:
Gesprek minimaliseren voordat je een spel start? Het gebeurt helaas wel eens vaker dat MSN ongevraagd de focus steelt. Installeern TweakUI van MS PowerToys en zet de optie "Prevent programs from stealing focus" aan. Dat zou het probleem moeten oplossen.
kijk daar hebben we wat aan ik gaat het zo proberen

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat ik gezien heb (dacht ik bij msn) dat je een optie heb die er voor zorgt dat; zodra er gepraat word tegen je het venster naar voren komt. Ik ga even kijken of dit klopt.

- Het zou een optie van msn zelf kunnen wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Of je zet msn uit, ik neem aan dat je niet zo'n goede multitasker bent :+

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook alternative manieren als msn. Er zijn programma's die de MSN lijst kunnen openen. Misschien meot je daar naar zoeken. soort aim en google talk enzo. MSN kan je er ook in plaatsen en niemand merkt dan dat je niet msn heb.
Pagina: 1