Ook maar eens proberen. Naar positief commentaar op een eerdere zwaar bewerkte foto (zelfde als foto 1) in het solo testcase topic nu maar een hele serie waar ik ongeveer dezelfde bewerking heb toegepast. Op vakantie heb ik zeer veel foto's genomen, echter niet veel die in aanmerking komen voor deze bewerking dus de keuze was redelijk beperkt. In de serie zit niet echt een lijn ofzo, enige wat de foto's bind is de ouderdom van de gebouwen. Foto's zijn genomen met de kitlens. Er zitten weinig rechte lijnen in (1 en 6 bijvoorbeeld) waar je ze wel verwacht, dit komt door mijzelf, door de gebouwen zelf die krom zijn en door de vervorming van de kitlens.
Ik begrijp heel goed dat (vele?) mensen deze bewerking "overdone" vinden. Zelf heb ik ook een beetje het idee dat typische vakantiefoto's (foto 4!) waar eigenlijk niet veel aan is en erg recht-toe-recht-aan zijn nu overeind worden gehouden door het bewerken.
1:

2

3

4

5

6

Alle foto's zijn klikbaar naar grotere versies
Ik begrijp heel goed dat (vele?) mensen deze bewerking "overdone" vinden. Zelf heb ik ook een beetje het idee dat typische vakantiefoto's (foto 4!) waar eigenlijk niet veel aan is en erg recht-toe-recht-aan zijn nu overeind worden gehouden door het bewerken.
1:

2

3

4

5

6

Alle foto's zijn klikbaar naar grotere versies
[ Voor 5% gewijzigd door Moby op 06-01-2008 18:22 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme