Toon posts:

opstart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik de benodigde drivers gevonden heb kon ik xp instaleren op mijn sata hd maar nu wordt hij niet herkent tijdens het opstarten en kan het ook nergens in de bios aangeven.
Ik heb een asus p4te mobo met een sata controller met een via chipset en een 120 gig maxtor sata hd

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Alle kabeltjes nog eens controleren, spint de HDD wel op, andere SATA poort proberen.
Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.

[ Voor 31% gewijzigd door Bitage op 06-01-2008 17:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
als je beter leest zie je dat hij het wel doet want het eerste gedeelte van xp is al er naar toe gekopieerd tijdens de instalatie

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:04:
als je beter leest zie je dat hij het wel doet want het eerste gedeelte van xp is al er naar toe gekopieerd tijdens de instalatie
Hij heeft een punt. Zo'n toon opzetten en zo'n topicstart helpen je nergens naartoe, je stelt niet eens een vraag in je post. |:(

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
nofi, maar misschien moet jijzelf dan even iets beter formuleren.
Nadat ik de benodigde drivers gevonden heb kon ik xp instaleren op mijn sata hd maar nu wordt hij niet herkent tijdens het opstarten en kan het ook nergens in de bios aangeven.
Wat ik hieruit opmaak is, dat je eindelijk de driver gevonden hebt en eens lekker aan de slag kon gaan. Maar oeps! De install en ook het BIOS herkent de HDD niet :o Met een kapotte HDD in het achterhoofd ben je natuurlijk hierheengegaan en een topic geopent. En dat een twiekert als ik dan niet uit jouw 3-liner komt, tsja..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Als je wilt dat anderen je helpen is het noodzakelijk om volledige info te geven. Sowieso is het hier geen helpdesk en verwachten we een beetje eigen inzet. Niet mee eens? Prima, stel je vraag ergens anders. En het is gezien hoe weinig info je post en hoe onduidelijk je bent nogal onzinnig om een ander van niet goed lezen te beschuldigen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.