Toon posts:

Draadloss internet valt in eens weg?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zeker al ruim twee jaar draadloos internet in mijn huis, via een router van SMC. Sinds vorige maand valt het draadloze internet in eens weg. Na het resetten van de router heb ik weer voor een paar minuten internet. Maar daarna valt de verbinding even vrolijk weer weg. Verbinding was niet beveiligd. dit heb ik inmiddels wel gedaan, maar nog steeds valt de verbinding na een paar minuten weg.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Zit nu weer met een kabel in mijn huis.........

Verwijderd

Mogelijk zit er iemand anders op hetzelfde kanaal te zenden. Ga naar je routerinstelling en probeer een ander kanaal te kiezen om te zien of dat enige soelaas biedt.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:28
als je dan ineens kanalen verandert, probeer dan even met een tooltje zoals netstumbler even te zoeken welke wifi's er nog zijn bij jou in de buurt, als je er dan nog vindt probeer dan een kanaal te nemen dat minstens 2 eenheden van het andere wegzit, gaat dit niet, zoek dan het minst bevolkte kanalenrange op.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoord. Ik heb een mijn router een ander kanaal gegeven en zoals het er nu uitziet gaat dit stukken beter.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niets van. Ik heb het kanaal van mijn router gewijzigd. Maar ik heb nog steeds geen internet. Ik heb een kanaal gekozen, wat maar door nog een ander iemand wordt gebruikt.........Wie kan mij helpen.