Firefox stopped

Pagina: 1
Acties:

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 10:26
Ik gebruik nu Firefox 2.0 op Vista (HP) en heb daar al een tijd lang gezeur mee. Normaal staat linksonderin de status van de pagina, zoals nu staat er Done, maar anders "Connecting to.." "Waiting for.." "Transferring data from.." etcetera. Probleem dat ik heb is dat er soms compleet random Stopped komt te staan. Ik kan overal op klikken wat ik wil maar hij gaat nergens meer naartoe, Stopped blijft staan en ik kan dan al mn firefoxen afsluiten die open staan. Als ik het dan weer open, gaat het goed tot er weer opeens Stopped komt te staan en dan kan ik weer alles afsluiten, werkt voor geen meter dus.

Ik heb geprobeerd FF eropnieuw op te zetten, eerst via Config -> programmas FF verwijderen, daarna heb ik de mappen C:/program files/mozilla firefox, C:\Users\$naam\AppData\Local\Mozilla en C:\Users\Widow\AppData\Roaming\Mozilla verwijdert. Als ik FF opnieuw installeer is ie ook al mijn previous settings kwijt, dus hij is wel alles kwijt lijkt me. Toch krijg ik dan weer na een tijdje die gruwelijk irritante Stopped te zien. Google hielp me niet echt verder, iemand hier een idee wat dat kan zijn?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:38
Extensions? Plugins?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Widow
Beide niet geinstalleerd :)

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-06 17:24
De alpha (of beta, als die er al is) van FF 3.0 al geprobeerd? [Klik]

[ Voor 37% gewijzigd door Bitage op 06-01-2008 15:25 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Werkt het in IE wel?
Al met MTU gespeeld?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Widow
pven schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:24:
Werkt het in IE wel?
Al met MTU gespeeld?
Voor zover ik heb geprobeerd werkt het in IE wel goed. Heb iig niets aan de MTU veranderd, alles standaard uit de installatie. Alleen wat bookmarks geimporteerd.
Bitage schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:24:
De alpha (of beta, als die er al is) van FF 3.0 al geprobeerd? [Klik]
Ben hem aan het downloaden nu, ga het is proberen!

edit: mooi niet dus, FF 3.0 beta heeft het ook. Krijg bij deze wel een melding trouwens: Firefix is already running, but is not responding. To open a new window, you must first close the existing Firefox process, or restart your system. En dan een mooie OK button, om vervolgens via de taskmanager FF te killen :(

[ Voor 21% gewijzigd door Widow op 06-01-2008 15:40 ]

Pagina: 1