Ik heb nvidia deze update ontvangen maar naar de installatie heb ik nogal wat fout melding en systeem herstel werkte niet. Het gaat om deze update 169.21_forceware_winxp_32bit_english_whql, maar nu wil in deze uninstallen iemand enig idee waar ik dit en hoe ik dit moet uninstallen?
Download driver cleaner en verwijder alle nvidia drivers.
Dan de gewenste driver installeren en klaar ben je.
Dan de gewenste driver installeren en klaar ben je.
In de devicemanager.
configuratie->system->devicemanager (winkey+pause->device manager).
Edit:
Bovenstaande oplossing is volgens mij beter. Dan is hij volledig weg.
configuratie->system->devicemanager (winkey+pause->device manager).
Edit:
Bovenstaande oplossing is volgens mij beter. Dan is hij volledig weg.
[ Voor 31% gewijzigd door Kixtart op 06-01-2008 14:38 ]
☻/
/▌
/ \
Je hebt gewoon een nieuwe driver geinstalleerd?
Die kun je normaliter via Configuratiescherm -> Software weer verwijderen.
Eventueel even Googlen op een tooltje om Forceware geforceerd te verwijderen, oudere driverversie weer installeren, en klaar?!?
Die kun je normaliter via Configuratiescherm -> Software weer verwijderen.
Eventueel even Googlen op een tooltje om Forceware geforceerd te verwijderen, oudere driverversie weer installeren, en klaar?!?
Verwijderd
Ik zou vanaf de NVIDIA site even de nieuwste drivers downloaden en die er gewoon overheen installeren. Dikke kans dat dit je problemen oplost. Beetje meer informatie zou ook geen kwaad kunnen trouwens.
Op een Vista 32bit UK met Gforce7xxx heb ik grote problemen sinds 169.2x
Vooral met java (spel Cultris) en zware flash animaties.
Ik ga dus hetzelfde doen en ook terug naar 169.13
Dank voor de uitleg hoe.
Gelukkig zijn de oudere drivers hier te downloaden. Wel jammer dat het van een onofficiële site is en niet van Nvidia... raar dat ze geen ftp-server ofzo hebben met oude software.
Vooral met java (spel Cultris) en zware flash animaties.
Ik ga dus hetzelfde doen en ook terug naar 169.13
Dank voor de uitleg hoe.
Gelukkig zijn de oudere drivers hier te downloaden. Wel jammer dat het van een onofficiële site is en niet van Nvidia... raar dat ze geen ftp-server ofzo hebben met oude software.
\\reboot_the_planet
Deze toch?
ftp://download.nvidia.com/Windows/
ftp://download.nvidia.com/Windows/
☻/
/▌
/ \
Die wordt al maanden niet geupdate volgens mij... ik heb er tenminste geen drivers gevonden van de laatste tijd.
\\reboot_the_planet
Nvidia heeft gewoon een driver archief en heeft dit al jaren op de zelfde plaats staan, en een link staat ook op de site waar hij altijd heeft gestaan. 
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html
Je kiest gewoon de juiste kaart en OS op de Nvidia driver page en drukt op search en dan vind je aan de linker kant een link naar Windows XP/2000 Driver Archive.
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html
Je kiest gewoon de juiste kaart en OS op de Nvidia driver page en drukt op search en dan vind je aan de linker kant een link naar Windows XP/2000 Driver Archive.
[ Voor 7% gewijzigd door mad_max234 op 12-01-2008 15:49 ]
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Het is de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Hier is dat duidelijk nog niet gebeurd
Het is de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Hier is dat duidelijk nog niet gebeurd
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()