Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit met een hels probleem! Ik heb dus een nu ongeveer 2 jaar oude 6230i, die tot op heden perfect werkte.

Als ik een nummer wil ingeven, of een bericht wil typen, dan begint mijn toetsenbord te flippen.

Als ik bv cijfer 3 wil ingeven, krijg ik wel een 3, maar als ik dan de 6 of de 9 wil ingeven, krijg ik ook een 3!

Het zelfde is ook aan de linkerkant, een 1 gaat ok, maar als ik een 4 of een 7 wil ingeven, krijg ik een 1 :s

Nu is ondertussen mijn SIM geblokeerd, gezien ik correct mijn PIN ingeef, maar de gsm, de verkeerde cijfers ingeeft!

Wat kan ik hieraan doen? De gsm is al 2 jaar oud, en is denk ik al uit garantie..

Vind het wel rot, want in dertijd heb ik hier 260€ moeten voor dokken, en toen was dit dé gsm van het moment..

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:31
Tja je kan hem openmaken, en wat prutsen. Kans is groot dat je gewoon een nieuwe moet. Meestal begeven mobieltjes het wel na 2jaar. Gewoon abonnementje, krijg je gratis een mobiel!

Verwijderd

Topicstarter
Filmpje gemaakt, zodat het probleem beter omgeschreven wordt: http://www.youtube.com/watch?v=em4lq_4GxBg

Verwijderd

Topicstarter
Njah, ondertussen een Sony Eric W200i gekocht, veel goedkoper, maarja, tis een alternatief, totdat ik wat meer geld heb..

In de winkel waar ik hem kocht, kon ik mijn Nokia verkopen voor 10€!!!! Kheb hier dus 2 jaar geleden 260€ moeten voor betalen...